با معرفی پژوهشگران و فناوران برگزیده وزارت آموزش و پرورش:

استان قزوین حائز ۳ رتبه کشوری در هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ شد

قزوین(پانا)-وزارت آموزش و پرورش همزمان با آغاز هفته پژوهش، پژوهشگران و فناوران برگزیده سال ۱۴۰۰ را معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استان قزوین حائز ۳ رتبه کشوری در هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، وزارت آموزش و پرورش همزمان با آغاز هفته پژوهش، پژوهشگران و فناوران برگزیده سال ۱۴۰۰ را معرفی کرد.

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: نفرات برگزیده هفته پژوهش ۱۴۰۰ در ۹ محور پژوهشگران، طرح های پژوهشی، پایان نامه و رساله تحصیلی، تجارب پژوهشی استان ها، شورای تحقیقات برتر استان ها، کمیته های پژوهشی، مدیران پژوهشسراها، دانشجومعلمان برگزیده و معلمان پژوهنده معرفی شدند.

وی با بیان اینکه استان قزوین موفق به کسب ۳ عنوان کشوری در این جشنواره شده است افزود: گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان در محور تجارب پژوهشی برتر موفق به کسب رتبه اول مشترک کشوری، شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر و اثر اقدام پژوهی خانم معصومه حیدری نیز به عنوان اثر برگزیده کشوری در محور برنامه معلم پژوهنده (اقدام پژوهی) شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی هفته پژوهش نیز در روز ۲۴ آذرماه با حضور دکتر امانی تهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در قزوین برگزار و نفرات برگزیده استان در محورهای معلم پژوهنده، معلم پژوهشگر، دانش آموز پژوهشگر و صاحبان پایان نامه و رساله تحصیلی برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار