در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار صورت می‌گیرد؛

معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی موزه ملی علوم و فناوری

تهران (پانا) - موزه ملی علوم و فناوری ایران به مناسبت هفته پژوهش، از تاریخ 23 الی 26 آذرماه 1400، پذیرای علاقه‌مندان به حوزه علم و فناوری در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی موزه ملی علوم و فناوری

به گزارش روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به مناسبت هفته پژوهش و با میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز سه‌شنبه 23 آذرماه 1400 به صورت حضوری و مجازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند و موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مؤسسه پژوهشی زیر نظر وزارت عتف، با حضور در این نمایشگاه اقدام به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی این مجموعه خواهد کرد.

براساس این گزارش، موزه ملی علوم و فناوری فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و ترویج علم و تسهیل ارتباط شهروندان با علم، پاسداشت دستاوردهای دانشمندان ایرانی - اسلامی و بازنمایی فناوری‌های بومی ایرانیان مهم‌ترین اهداف موزه است.

همچنین، برگزاری فعالیت‌های ترویجی همچون نمایشگاه‌های سیار، جشنواره علم برای همه و رویدادهای علمی، نشست‌های تخصصی، سخنرانی‌های سار (سخنگاه اندیشه‌های راهبر) و... از دیگر فعالیت‌های موزه است که تلاش می‌کند به صورت تعاملی با عموم مردم ارتباط برقرار کند و از این طریق ارتباط شهروندان با جنبه‌های مختلف علم و فناوری را تسهیل بخشد. همکاری در مستندسازی، طراحی مفهومی و فیزیکی فعالیت‌های ترویجی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات پژوهشی جهت معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی آنها به عموم مردم در قالب راه‌اندازی موزه‌های دانشگاهی، طراحی نمایشگاه‌ها، فعالیت‌ها و جُنگ‌های علمی از دیگر اهداف موزه است.

این موزه ضمن دعوت از همه فرهیختگان گرامی برای بازدید از غرفه خود در سالن 6 غرفه 8، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در بحث توانمندی‌های ذکر شده با تمام مراکز دانشگاهی و مؤسسات پژوهشی اعلام ‌می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت موزه ملی علوم و فناوری به آدرس https://www.inmost.ir/ مراجعه و یا با شماره‌های 02166724694 و 09198962007 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار