معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۵:

معلم یعنی فداکاری

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از فرهنگیان منطقه ۱۵، ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم معلمان را اسوه هایی فداکار بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم یعنی فداکاری

سهراب محمدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: «معلمان با فداکاری تمام و در کمال تواضع با وجود هر مشکلی که برایشان پیش بیاید در کلاس‌های درس حضور می‌یابند و با عطوفت و مهربانی و با خیز خواهی به آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.»

وی افزود: «معلمان انسان ساز هستند. معلمان همان کسانی‌اند که آینده سازان این مرز و بوم را تعلیم می‌دهند همان آینده سارانی که به زودی سکان اداره کشور را بر عهده خواهند گرفت. معلمان به آنها آموزش می‌دهند، از همین رو اهمیت جایگاه معلمان در جامعه کاملاً مشخص و واضح است.»

سهراب محمدی گفت: «دانش‌آموزان، باید به دروس و آموزه‌های دبیران خود گوش بسپارند. دبیران و معلمان تنها خیر و صلاح دانش‌آموزان خویش را می‌خواهند، از همین رو دانش‌آموزان باید به تجارب و دانش معلمان خود اعتماد کنند و با نقشه راهی که آنان برایشان رسم می‌کنند در مسیر درست حرکت کنند و با تلاش ان شا الله به موفقیت دست بیابند.»

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۱۵ اشاره کرد: «از شاخصه‌های مهم و برجسته یک معلم این است که با دانش‌آموزانش صداقت و راستی داشته باشد. اگر معلم با دانش‌آموزش صادق باشد و با او رابطه‌ای صمیمانه ایجاد کند، دانش‌آموزان آموزش او را به جان خواهند سپرد و با اشتیاق در آن درس به فعالیت خواهند پرداخت.»

خبرنگار : امیرعباس امن زاده عکاس : امیرعباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار