مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع معاونان مدارس متوسطه:

اصلی‌ترین کار معاون آموزشی، توصیف عملکرد دانش‌آموز است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد اصلی‌ترین کار معاون آموزشی، توصیف عملکرد دانش‌آموز است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین کار معاون آموزشی، توصیف عملکرد دانش‌آموز است

جلسه هم اندیشی و تبیین برنامه های آموزش و پرورش نیشابور با حضور معاونان آموزشی مدارس متوسطه دوره اول در محل سالن تربیت این شهرستان برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت هفته پژوهش، امروز را عصر توسعه دانایی دانست و گفت: جهان از دوره صنعت و فرا صنعت عبور کرده است و اگر آموزش را مبتنی بر فطرت آدم ها قرار دهیم، بهترین اتفاقات ممکن و بهترین تعلیم و تربیت رخ می دهد.

علیرضا کلیدری افزود: یک پژوهشگر دارای ذهنی پر از مساله است و شما به عنوان معاونان آموزشی مدارس باید برای اجتماعی شدن دانش آموزان و رساندن آنها به حیات طیبه تلاش کنید.

وی ادامه داد: ماهیت تعلیم و تربیت بسیار پیچیده است و ما باید با تمرکز روی ماموریت های اصلی آموزش و پرورش، با اولویت بندی کارها و بی توجهی به نگاه ساده لوحانه به تعلیم و تربیت، در مدیریت 82 هزار دانش آموز به دست توانای شما و حفظ کیفیت لازم کوشا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: معاون آموزشی فردی است که فرایند یاددهی و یادگیری را می داند، فرایندهای داخل کلاس را می شناسد و با مداخله در فرایندها، نتایج را به نحو مطلوب تغییر می دهد. کرونا قلب فرایند یاددهی و یادگیری را نشانه گرفت و ارتباط موثر بین دو قطب اصلی تعلیم و تربیت یعنی ارتباط بین معلم و دانش آموز را نشانه گرفت. از طرفی نقش عنصر خانواده را در مدارس نهادینه کرد. اصلی ترین کار یه یک معاون آموزشی توصیف عملکرد یک دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار