به‌مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت

تشریح فعالیت‌های معاون توسعه پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه 2 اهواز

اهواز (پانا) - معاون پژوهشی ناحیه 2 اهواز در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر این ناحیه اهم فعالیت‌های این ناحیه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت‌های معاون توسعه پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه 2 اهواز

غلامعباس ممبینی در گفت و گو با پانا بیان کرد: در سالی تحصیلی گذشته استان خوزستان بعد از استان فارس از لحاظ عملکردی در زمینه شاخص های عمومی و اختصاصی پژوهشی رتبه دوم کشوری را بدست آورد. در این زمینه، ناحیه ۲ اهواز در کنار بهبهان و ناحیه ۴ در رتبه اول استانی قرار دارند.

وی با اشاره به حوزه دانش آموزی افزود: در حوزه دانش آموزی، بهنود منصوری کیا، دانش آموز پایه دهم دبیرستان شهید شهید بهشتی 2(تیزهوشان) بعنوان پژوهشگر و مخترع مبدل کاتالیزوری و از همکاران فرهنگی، سید احمد پورموسوی، بعنوان پژوهشگر و دارنده رساله برتر دکتری در سطح استان و سید میلاد فیاضی بعنوان مخترع و فناور برتر استان را به خود اختصاص دادند.
ممبینی یادآور شد: در زمینه معلمین پژوهنده،۱۲۰ اثر اقدام پژوهی واصل شد که نسبت به سال گذشته رشد ۸/۵ برابری داشته است که از این تعداد ۱۱ اثر درس پژوهی مقام استانی کسب کردند.
گفتنی است در آئین تجیل از معلمین پژوهنده و فناور ناحیه ۲ از ۱۱ پژوهشگر برتر استانی،۱ فناور برتر کشوری و استانی و ناحیه، 1 رساله برتر دکتری و کارشناسی ارشد و ۶ مولف برتر ناحیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار