معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهارستان دو:

هدف اصلی جلسات قطبی پرورشی آگاهی از میزان اجرای فعالیت‌های پرورشی و کیفیت‌بخشی به آنهاست

بهارستان ۲ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش بهارستان دو به ضرورت کیفیت‌بخشی فعالیت های پرورشی که یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است تاکید کرد و گفت معاونین و مدیران مدارس به مستندسازی برنامه پرورشی پرداخته و همواره پاسخگو باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی جلسات قطبی پرورشی آگاهی از میزان اجرای فعالیت‌های پرورشی و کیفیت‌بخشی به آنهاست

برگزاری جلسات کیفیت بخشی فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی بهارستان دو به 8 قطب در 4 روز متوالی با حضور معاونین و مربیان پرورشی تمامی مقاطع در مدیریت آموزش و پرورش بهارستان دو برگزار شد.

روح‌اله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهارستان دو در جلسه قطبی فعالیتهای فرهنگی و پرورشی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسات آگاهی از میزان اجرای برنامه‌ها در مدارس و بازخوانی فعالیت‌های انجام شده از ابتدای سال تحصیلی و غنی‌سازی کیفیت فعالیت مدیران و معاونین مدارس است.

چراغی ضمن ابراز امیدواری تصریح کرد: تصمیم بر آن شد کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را در اولویت قرار دهیم، تا برنامه‌های مناسبتی با استفاده از ظرفیت سر گروه‌ قطب‌ها، تقسیم‌بندی شده و فراخور سن و توانایی اجرای فعالیت‌ها در مدارس، بخشنامه‌ها به مدارس ارسال شود که هم فعالیت‌های منسجم و هدف دار و هم با کیفیت و کمیت عالی انجام شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی بهارستان دو به ایجاد کانال پرورشی در مدارس اشاره کرد و افزود: بر اساس بخشنامه ارسالی از استان، تمام مدارس موظفند اتاق پرورشی، کانال ویژه فعالیتهای پرورشی داشته باشند تا تمام فعالیت‌های این حوزه در آن بارگزاری و به اطلاع دانش‌آموزان برسد.

در این جلسه عباس میرزایی کارشناس قرآن، عترت و نماز بهارستان دو نیز ضمن درخواست اجرای دقیق بخشنامه وزارتی مصباح الهدی (سیره و زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها) از آغاز فعالیت‌های قرآنی همزمان با هفته آخر آذرماه که مصادف است با هفته قرآن سخن گفت و به اهمیت جذب و تشویق دانش‌آموزان به حضور در مسابقات قرآن ،عترت و نماز اشاره کرد.

میرزایی بیان کرد: وظیفه ما این است که از نظر شرعی به عنوان مجری برنامه‌های پرورشی به مقوله تشویق و ترغیب دانش‌آموزان جهت شرکت در مسابقات در حیطه فرهنگی و قرآن و عترت و نماز مبادرت ورزیم، چرا که ممکن است در همین مسابقات استعداد دانش‌آموزان شکوفا و مسیر زندگی دانش‌‌آموزی تغییر کند و موجب عاقبت بخیری ایشان شود، و همین برای این دنیای ما کافی است که توانسته باشیم در حیطه کاری خود، مثمر ثمر باشیم.

مهسا سلیمیان سرگروه کیفیت بخشی فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش بهارستان دو در راستای این جلسه به استفاده از ظرفیت قرارگاههای مجازی شبکه شاد اشاره کرد و یادآور شد: همکاران پرورشی نسبت به استفاده از این ظرفیت توجه ویژه داشته باشند و به موقع از اطلاع رسانی این پایگاه ها بهره ببرند.

در پایان سلیمیان به اهمیت جلسات یکشنبه‌های تربیتی تاکید و اظهارکرد: این جلسات که از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده از اهم جلسات توانمند سازی همکاران پرورشی در حوزه امور تربیتی است که انتظار می‌رود در این جلسات حضور پررنگ داشته باشند و شرکت در جشنواره تجارب برتر تربیتی نیز از موضوعات، مورد تاکید سرگروه کیفیت‌بخشی بود.

خبرنگار: پروین سیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار