کارشناس سلامت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

دُز سوم واکسن فرایند ایمنی را تکمیل می‌کند

بهارستان دو (پانا) - با توجه به شروع و تکمیل فرایند دُز سوم واکسن برای فرهنگیان و کارمندان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و استقبال خوب آنها، کارشناس سلامت این اداره از اهمیت واکسیناسیون و تزریق دُز سوم گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دُز سوم واکسن فرایند ایمنی را تکمیل می‌کند

زهرا زلفی، کارشناس سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با ابراز خوشحالی از استقبال فرهنگیان و کارکنان اداره برای تزریق واکسن کرونا گفت: واکسیناسیون کرونا فرایندی است که تمامی افراد جامعه باید از آن پیروی و در مسیر تکامل آن قدم بردارند چون واکسیناسیون باعث کم شدن آمار مرگ و میر کرونا در کشور است.

زلفی ادامه داد: آمار مرگ و میر کرونا تا چند ماه گذشته حتی بالاتر از ۵۰۰ نفر بود، اما خوشبختانه این آمار رسمی به اعداد دو رقمی کاهش پیدا کرد و از تمامی افرادی که شرایط تزریق واکسن را دارند خواهشمندیم برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با توجه به لزوم تزریق واکسن توسط فرهنگیان اظهار کرد: تمام فرهنگیان آموزش و پرورش بهارستان دو و تمامی افرادی که برای پیشرفت آموزش کشور طی کلاس‌های حضوری با دانش‌آموزان در ارتباط هستند. لازمه سلامت ماندن خودشان و دانش‌آموزان تزریق واکسن کرونا است، چون ممکن است افراد ناقل کرونا به صورت خاموش و بی علائم در بین آنها باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار