معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

شورای دانش‌آموزی بازوان توانمند در مدارس هستند

بهارستان دو (پانا) - جلسه شورای دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با حضور معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی، جهت رأی گیری انتخاب کادر اصلی شورا در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و با محوریت شعار «شورای دانش‌آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش در مدرسه‌اند» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی بازوان توانمند در مدارس هستند

روح‌الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، اظهار کرد: رئیس شورای دانش‌آموزی در هر مدرسه انتخاب شده اما برای انتخاب کادر اصلی شورای دانش‌آموزی منطقه با توجه به تعداد و به صورت عادلانه ۳ نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول و ۴ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم با رأی گیری به مرحله بعد می‌روند، که در این جلسه با کمک مامورین سازمان دانش‌آموزی این رأی گیری انجام و کادر اصلی شورای دانش‌آموزی منطقه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امسال سعی داریم علاوه بر شورای دانش‌آموزی، مجلس شورای دانش‌آموزی هم چه در آموزش و پرورش و چه در حاشیه و مرکز شهر یا در مناطق محروم داشته باشیم که بتوانیم مسائل و مشکلات موجود را بررسی و با همفکری آن‌ها را حل کنیم.

چراغی افزود: شورای دانش‌آموزی بازوان توانمند در مدارس هستند و چند ویژگی اخلاقی که شورای دانش‌آموزی باید آنها را در خود داشته باشد، داشتن هوش و ذکاوت، صادق و پای کار بودن، مسئولیت‌پذیری و نظم است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان بیان کرد: شورای دانش‌آموزی صدای دانش‌آموزان مدارس هستند و باید با مشورت کادر آموزشی مدرسه و ایجاد ارتباط موثر با دانش‌آموزان سعی کنند استعدادهای ناشناخته در مدرسه را کشف و با معرفی آنان به مدرسه و اداره در راستای پیشرفت و توانمند شدن آنها قدمی بزرگ بردارند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار