بستری ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت طی شبانه‌روز گذشته ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۲۷ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به ۱۶۵ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه ۲۶ بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و ۶۱ بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه ۱ بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده بیان کرد: در عین حال یک میلیون و ۶۰۶ هزار و ۱۵۵ دُز واکسن در استان اردبیل به مراجعان تزریق شده است که ۱۲ هزار و ۲۷۰ نفر، از واجدان شرایطِ دوز سوم واکسن بودند.

وی با هشدار درباره احتمال گسترشِ دوباره شیوع کرونا در استان از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک و تزریق هر دو دُوز واکسن کرونا را جدی بگیرند.

گفتنی است:بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های گرمی، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار