امام جمعه تنگستان:

دروازه ورود دشمن برای تحریف اعتقادات جوانان نباید باز شود

تنگستان(پانا)- امام جمعه تنگستان گفت مسئولین بدانند ترک فعل آنان در نظارت بر نبود بودجه فرهنگی، میدان دادن به دشمن برای تصرف قلب‌ها نوجوانان معصوم است .

کد مطلب: ۱۴۷۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دروازه ورود دشمن برای تحریف اعتقادات جوانان نباید باز شود

 حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته عنوان کرد: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می‌فرماید مداومت بر ذکری که با توجه گفته می‌شود سبب باز شدن زبان قلب خواهدشد. با مداومت و استمرار ذکرِ با توجه زبان قلب باز می‌گردد و قلب ذاکر خواهدبود و زبان به ذکر قلب ذکر می‌گوید.

وی ادامه داد: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می فرماید علامت باز شدن زبان قلب این است که سختی و رنج ذکر گفتن برای او مرتفع شده باشد.

پهلوزاده افزود: اینکه بیشترین تاکیدات و بیشترین عبادتی که بشر در طول عمرش انجام می دهد نماز است برای این است که نماز میدان جنگ است.

وی بیان کرد: مطالبه جدی مومنین و مردم ایران اسلامی از رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع از آمرین به معروف و نیروی انتظامی برای استمرار طرح نور است.

امام جمعه تنگستان گفت: آیا مسئولان اجازه دارند پول و سرمایه بیت المال که باید صرف اخلاق و ادب و جوانمردی و  پهلوانی شود در حلقوم بعضی از افراد ریخته شود و افتخارشان این باشد که متعلقین آن‌ها در خارج به دنیا بیایند و احترامی به اعتقاد و باور و پرچم این مردم نداشته باشند.

وی با اشاره به عدم میدان دادن به دشمنان افزود: آقایان مسئول از مجلس و دولت و قوه قضائیه بدانید ترک فعل شما در نظارت بر نبود بودجه فرهنگی و یا عدم تخصیص در مسیر سند مهندسی کشور؛ میدان دادن به دشمن برای تصرف قلبها و عقل‌های نوجوانان معصوم این مملکت است.

حجت‌الاسلام پهلوزاده اضافه کرد: آیا همان مقدار هزینه که برای ساخت اماکن ورزشی و سلامت جسم جوانان می شود برای دارالقرآن، مساجد و مراکز مذهبی و سلامت روح و روان جوانان انجام می شود؟ 

امام جمعه تنگستان با اشاره به نزدیکی نهم اردیبهشت ماه، روز شورا‌ها افزود: در مدت باقیمانده با خدمت ماندگار نام نیک شورای اسلامی و خدمت به مردم را ارتقاء ببخشند.

پهلوزاده با اشاره به روز خلیج فارس اضافه کرد: دریای پارس یا خلیج فارس نماد هویت مقاومت و استقامت است؛ تحریف نام خلیج فارس، تحریف هویت مقاومت ملت ایران اسلامی در مقابله با استعمار و استکبار است.

وی بیان کرد: برای تعالی هویت مقاومت مردم خطه جنوب و آشنا کردن جوانان به افتخارات گذشته این استان لازم است اسناد و اماکن مرتبط در کتابهای درسی و با تولید آثار هنری برای نوجوانان الگوپردازی شود.

امام جمعه تنگستان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم افزود: معلمان امروز مرزبان و نگهبان مرزهای اعتقادی نوجوانان این مملکت هستند و  تا مسلح به سلاح تقوا و علم نباشند نمی‌توانند در میدان جنگ شناختی نوجوانان این مملکت را از دم تیر دشمنان نجات دهند.

پهلوزاده در خاطرنشان کرد: خط رسانه‌های بیگانه که چند موشک به پایگاه های نظامی رژیم غاصب اصابت کرده این مساله دست چندم است و موضوع اصلی ظهور قدرت ارادا ملت ایران ونیروهای نظامی ایران در عرصه مهم بین المللی است.

خبرنگار : سجاد زنده بودی عکاس : سجاد زنده بودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار