کسب 11 رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهرستان‌های تهران

تهران(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران از درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهرستان‌های تهران در شانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری(کیمیای هنر) سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 11 رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن رئیس اداره استثنایی از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری به میزبانی استان مازندران در رشته‌های هنرهای آوایی و نمایشی، نمایشنامه خوانی، هنرهای دستی و تجسمی، نقاشی همگانی، هنرهای ادبی، تکخوانی و تکنوازی به صورت غیرحضوری خبر داد و عنوان کرد: در این دوره از مسابقات 11 اثر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهرستان‌های استان تهران حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در زندگی دانش‌آموزان است، بیان کرد: در سند تحول بنیادین توجه ویژه‌ای به مسابقات فرهنگی و هنری شده است زیرا به لحاظ معنوی و علمی برای آینده دانش‌آموزان بسیار کارساز است.

دژن تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان، مقدم بر آموزش است و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مادام‌العمر با دانش‌آموزان ماندگار خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: دانش آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری ضمن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی‌های خود با سایر هنرمندان نیز به رقابت می‌پردازند و این امر موجب تعالی و رشد دانش‌آموزان، پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی بین آنان خواهد شد.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش تنها نهادی است که بخش سرود را از بدو انقلاب اسلامی مورد توجه و حمایت قرار داده است و تقویت فرهنگ شنیداری، موسیقیایی دانش‌آموزان از اهداف خاص بخش آوایی این مسابقات است و ایجاد فضایی با نشاط در محیط مدرسه و پاسخگویی به نیازهای عاطفی، روحی و روانی آنان نیز از دیگر ظرفیت‌های این فعالیت جذاب هنری است.

دژن بیان کرد: برای ما بسیار اهمیت دارد که دانش‌آموز، خودش را نشان دهد و با دانش‌آموزان دیگر هم‌افزایی داشته باشد و به همین منظور مسابقات کمک می‌کنند که دانش‌آموزان به سمت هنر و کسب مهارت هنر حرکت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران ضمن تأکید بر نقش معلمان و مربیان در این مسابقات از زحمات آنها و اولیاء دانش‌آموزان شرکت کننده تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: این موفقیت ارزشمند و افتخارآفرین را به مدیران، همکاران پر تلاش و دانش‌آموزان ارجمند و خانواده‌های محترم و دست اندرکاران این امر تبریک و تهنیت گفته و برای همکاران و تمام دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار