تجلیل از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه حائز رتبه‌های برتر در زنجان

زنجان (پانا) - مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان با نیازهای ویژه با حضور رئیس اداره استثنایی و معاون آموزش ابتدایی استان و جمعی از مقام داران و خانواده‌هایشان در محل سالن تجلی استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه حائز رتبه‌های برتر در زنجان

فاطمه باغبانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان، ضمن عرض خیر مقدم خدمت میهمانان و دانش آموزان با نیازهای ویژه بیان کرد: نهاد آموزش و پرورش باید با توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان و آنچه که در دانش آموزان وجود دارد ارائه خدمات داشته باشد تا دانش آموزان به سمت استقلال و توانمند بودن هدایت شوند.
وی در ادامه افزود: دانش آموزانی که در اینجا حضور دارند، با وجود همه محدودیت هایی که به واسطه یک معلولیت دارند به همه ثابت کردند که با وجود این محدودیت ها هم می توان حرکت کرد و بهترین ها را رقم زد؛ همچنین تلاش مربیان این دانش آموزان در موفقیت آنها بی نتیجه نبوده و برای شکوفایی استعداد آنها بسیار تلاش می‌کنند.
باغبانی گفت: شعار امسال رهبری و مشارکت افراد با ناتوانی در مسیر جهانی فراگیر، در دسترس و پایدار در دوران پساکرونا است.
وی سپس با اشاره به عدالت آموزشی تاکید کرد: هر آنچه برای دانش آموزان عادی در نظر می‌گیریم باید برای دانش آموزان با نیازهای ویژه هم در نظر بگیریم.
در پایان از دانش آموزانی که در جشنواره ها، مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز و مسابقات ورزشی حائز رتبه های برتر شدند تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار