کانون‌های مساجد شهرستان بن فعال در زمینه‌های فرهنگی وهنری

بن ( پانا )- کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان بن دارای جایگاه برتر در سطح استان وکشور هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های مساجد شهرستان بن فعال در زمینه‌های فرهنگی وهنری

محسن یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن و دبیرستاد مساجد شهرستان در گفتگو با پانا مساجد را از موثرترین پایگاه های فرهنگی در جامعه مسلمین برشمرد .

وی حضور و فعالیت جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی و هنری را راهی برای رشد اجتماعی در سایه سار امن این مکان مقدس دانست .

یوسفی فعالیت کانون های مساجد شهرستان بن را در دوران کرونا و پیش از آن مطلوب ارزیابی کرده و گفت: طی سال های اخیر شاهد بودیم که در ارزیابی ها ، تعدادی از کانون های این شهرستان در رتبه های بالای کشوری قرار گرفتند .

وی در ادامه افزود: در دوران کرونا فعالیت کانون ها در قالب برنامه های فضای مجازی ،مسابقات متنوع، سه شنبه های تکریم،برنامه شنبه های کتاب، نشست های کتاب خوانی برگزاری مراسم مذهبی و آیینی و محافل ادبی به مناسبت های مختلف ادامه دارد.هم چنین تهیه توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه و توزیع گوشت متبرک قربانی از دیگر فعالیت های این کانون ها است.

یوسفی ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن بیماری کرونا و آغاز فعالیت های حضوری بار دیگر شاهد شور و حال معنوی در کانون ها باشیم و آموزش ها و فعالیت های حضوری به صورت گسترده از سر گرفته شود.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار