سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران:

جشنواره‌های فرهنگی و هنری فرصتی برای اجتماعی‌شدن است

ساری (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، جشنواره‌های فرهنگی و هنری را فرصتی برای آموختن تجربه‌‌های اجتماعی شدن عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌های فرهنگی و هنری فرصتی برای اجتماعی‌شدن است

حسین کمالی در هفدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و دیگر مسئولان برگزار شد، خطاب به دانش آموزان گفت: برای آموزش و پرورش استان مازندران افتخار بزرگی است که میزبان شما دانش آموزان باشیم.

وی ادامه داد: من در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه چیزی جز عزم و اراده و تصمیم به موفقیت چیزی ندیدم و از این منظر خوشحالم.

کمالی افزود: چیزی که من در وجود شما دیدم عشق و ایمان و اراده است و شما از این منظر نیازی به حمایت ویژه ندارید و ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت تکلیف داریم ظرفیت‌ها و توانمندی شما را به فعل برسانیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران تاکید کرد: شما نشان دادید چیزی کمتر از بقیه دانش‌آموزان ندارید و به دنبال ارزش‌های اخلاقی و انسانی هستید و این بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: جشنواره‌های فرهنگی و هنری فرصتی برای آموختن تجربه‌های اجتماعی شدن است و شما با حضورتان نشان دادید که چه انداره برای موفق شدن مصمم هستید.

کمالی در پایان اظهار کرد: همه شما که در این افتتاحیه حضور دارید برنده مسابقه و صاحب رتبه هستید و اهمیتی ندارد چه امتیازی خواهید آورد.

دانش آموز خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار