افتتاح ۹طرح عمرانی سپاه در شهرستان میانه

تبریز(پانا) - ۹طرح عمرانی و خدماتی با حضور فرمانده سپاه عاشورا در شهرستان میانه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۹طرح عمرانی سپاه در شهرستان میانه

سالن ورزشی چند منظوره شهید علیرضا گلمحمدی، احداث مجدد مسجد تخریب شده در زلزله روستای ورنکش، خط انتقال و لوله گذاری آب شرب روستا‌های صومعه سفلی، ینگجه و قره تپه، بازسازی و زیبا سازی مدرسه صومعه علیا و خاتون آباد و احداث سرویس بهداشتی روستای دستجرد، از جمله پروژه‌هایی بود که به همت بسیج سازندگی سپاه میانه اجرا شده است.

مجموع هزینه‌ای که برای این طرحها صرف شده است ۳میلیارد و ۵۵۷میلیون تومان بود.

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: در زمان وقوع زلزله قول داده بودیم تا حل مشکلات این منطقه در کنار مردم باشیم، به این وعده عمل کردیم و امروز خوشحال هستیم که مردم می‌توانند با کمترین دغدغه به زندگی خود بپردازند.

سردار عابدین خرم با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی، حل مشکلات در مناطق محروم، دورافتاده و کم برخوردار است افزود: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۲طرح در حوزه آب، مدرسه، جاده بین مزارع، خانه محروم، سالن ورزشی و مسجد با هزینه‌ای افزون بر ۶میلیارد تومان در مناطق مختلف استان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: با وجود محدویت‌های اعتباری و مشکلات در این زمینه ۳۲هزار هکتار فضای فرهنگی و ورزشی در استان احداث و در هفته دفاع مقدس به افتتاح رسیده است و در زمان شیوع کرونا و تعطیلی ورزش در سالن‌های ورزشی سپاه، ۲۲سالن در اختیار سیستم بهداشت و درمان در استان قرار گرفت تا واکسیناسیون در آنها انجام شود.

دیدار با خانواده شهیدان خانمحمدی و شهیدان گلمحمدی، تجلیل از خانواده شهدا و نیز رونمایی از المان دفاع مقدس در شرکت فولاد آذربایجان از دیگر برنامه‌های فرمانده سپاه عاشورا در سفر به میانه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار