فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

بسیج نشانه اقتدار و عزت مضاعف است

تبریز(پانا)- فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با اشاره به نقش موثر بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ، بسیج را نشانه اقتدار و عزت مضاعف دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج نشانه  اقتدار و عزت مضاعف است

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در همایش تجلیل از فرهنگیان و معلمان جهادگر آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته بسیج با بیان این که اساتید و فرهنگیان عزیز افتخار آفرینان عرصه علم و تربیت هستند، گفت: وقتی به عملکرد بسیج می نگریم، و با توجه به تعاریف مقام معظم رهبری و حضرت امام در رابطه با بسیج، رفته رفته عمق عزت و عظمت بسیج آشکار تر می شود.

وی افزود: بسیج ابتکار امام خمینی (ره) برای احیای اسلام و نجات اسلام ناب از اسلام دروغین در انقلاب اسلامی است. ما با گذشت زمان با عرصه های مختلف فعالیت بسیج آشنا می شویم و اکنون شاهد تاثیر گزاری آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تربیت فرزندان انقلابی هستیم.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اهمیت بسیج گفت: بسیج را نمی توان برای یک بسیجی توصیف کرد چرا که توصیف ناپذیر است. تاثیر تفکر بسیجی برای انقلاب در راستای مبارزه با تمامی تقدیرات و آسیب ها و توطئه ها وارد عرصه میدان شده و در تمامی موارد باعث بر هم خوردن برنامه های دشمنان شده است. بسیج به معنای واقعی شجره طیبه، لشکر مخلص خداوند، پیاده کنندگان اهداف ناب اسلامی و زمینه ساز ظهور است.

وی ادامه داد: ما اگر زمینه های فعالیت بسیجیان در تمامی عرصه ها بنگریم بسیج به غیر از ادای وظیفه و خدمت گزاری برای مردم نقش فعال و موثر دارد و باعث ایجاد اقتدار و عزت مضاعف برای نظام اسلامی است. اگر ما به فعالیتهای بسیج در زمینه های مختلف دقت کنیم ما پیشبرد اهداف انقلاب را بعد از زحمات ولایت فقیه مدیون بسیج هستیم. بسیج یعنی گرد هم آمدن تمامی اقشار جامعه است.امروژ اگر بحث بسیج مطرح است باید تصور بر این نباشد که هرکس در بسیج ثبت نام کرده و لباس بسیج بر تن می کند، بسیجی است.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی اظهار داشت: بسیجیان ایثار کرانه و مخلصانه وارد صحنه شده و بدون چشم داشتی به مردم خدمت می کنند. ما قدر دان زحمات معلمان و فرهنگیان عزیز هستیم چرا که این عزیزان دانش آموزانی در شأن انقلاب و برای سربازی امام زمان (عج) تربیت می کنند.

عباسقلیزاده با تاکید بر بیان این که اگر ما فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را انتقال ندهیم در آینده نخواهیم توانست این انقلاب را تضمین کنیم، تصریح کرد: ما در این دوران در جهاد کبیر هستیم که اصلی ترین دستور جهاد کبیر عدم اطاعت از بیگانگان است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت معلمان مسئولیتی اهل بیتی است چرا که ما پیشرفت ها و موفقیت های ایران عزیز را مدیون معلمان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار