تبیین رویکردها و انتظارات فرماندار میانه در جلسه شورای اداری؛

حمایت صد در صدی از سرمایه‌گذاران، سیاست اول و آخر ماست

میانه(پانا) - فرماندار ویژه میانه در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب به‌عنوان فرماندار ویژه میانه، با تبیین شفاف رویکردها و انتظارات خود از اعضای شورای اداری، رضایت ارباب رجوع در مراجعه به ادارات و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران را بعنوان دو انتظار اصلی خود برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت صد در صدی از سرمایه‌گذاران، سیاست اول و آخر ماست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میانه، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با تاکید بر اینکه رویکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان منطبق با سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم خواهد بود، گفت: عدالت و مردم داری، شعار دولت است که نه صرفا در کلام بلکه بصورت ریشه ای به آن اعتقاد داریم.

مسعود سعادتی در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب بعنوان فرماندار ویژه میانه، با تبیین شفاف رویکردها و انتظارات خود از اعضای شورای اداری، رضایت ارباب رجوع در مراجعه به ادارات و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران را بعنوان دو انتظار اصلی خود برشمرد.

وی انتظار خود از مدیران ادارات در خصوص رضایتمندی ارباب رجوع را اینگونه تشریح کرد که رضایتمندی به معنای انجام کار غیرقانونی یا وعده دروغ به مراجعین نیست، بلکه ادارات موظفند حتی در صورت عدم امکان انجام یک خدمت، به بیان محدودیت ها و ارائه پاسخی روشن و منطقی به مراجعه کننده بپردازند.

فرماندار ویژه میانه این را نیز متذکر شد که ممکن است در برخی مواقع خواسته های مردم به حق اما خارج از ضوابط قانونی باشد، بنابراین ادارات بازخوردهای اینچنینی را به فرمانداری و نمایندگان مجلس ارائه دهند تا از این طریق ضعف در قوانین و آیین نامه ها اصلاح شده و یک پیشنهاد از سوی یک مدیر اداره حتی باعث حل مشکل کل کشور در آن حوزه شود.

سعادتی با اشاره به مشکل بیکاری و آمار بالای آن در شهرستان میانه و انتقاد از برخی دستگاه ها بخاطر عدم برخورد صحیح با سرمایه گذاران که به فرار سرمایه گذار منتج می شود، به تشریح انتظار خود از مدیران در مورد حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران پرداخته، گفت: تمامی ادارات با هر سطحی از ارتباط با سرمایه گذارانی که قصد دارند قدمی در شهرستان در راستای اشتغال و تولید بردارند، موظفند قوانین را به نفع سرمایه گذار تفسیر کنند و ما در برخورد با نقض این رویکرد، صراحت داشته و تعارف نداریم.

فرماندار ویژه میانه ادامه داد: باید با تلاش و برطرف کردن ضعف ها، به وظیفه شهروندی و تکلیف اداری خود عمل کنیم تا معضل بیکاری از شهرستان میانه رخت بندد و رفتاری خلاف این هدف، بی انصافی است.

سعاتی با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر ارتقای کارایی دستگاه های اداری و افزایش رضایتمندی مردم با برگزاری میز خدمت ادارات در نماز جمعه و آغاز اجرای آن در شهرستان میانه، از مدیران ادارات خواست تا این برنامه را با جدیت دنبال کرده و با آمادگی کامل حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار