رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای اشکذر:

مدرسه کسب و کار در اشکذر راه‌اندازی می‌شود

اشکذر (پانا) - رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه ای اشکذر از راه‌اندازی مدرسه کسب و کار در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کسب و کار در اشکذر راه‌اندازی می‌شود

مجید  ندافیون در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای آزاد پازل با همکاری مرکز فنی‌وحرفه‌ای اشکذر و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد این مدرسه کسب و کار را برگزار می‌کند.»

وی ادامه داد: «در این مدرسه کسب و کار ۶ کارگاه خلاقیت و خلق آثار با هم توامان هستند. کارگاه خلاقیت و خلق ارزش با حضور اساتید  مجرب است و می‌توان گفت تمام اساتید این کارگاه مشمول ویژگی‌های برجسته هستند، برای مثال؛ مدیر برتر فناوری استان یزد در سال ۱۴۰۱ و دکتری کارآفرینی - گرایش کسب و کار از دانشگاه تهران و... را دارند. البته تمام سرفصل‌های این کارگاه، گویای اهداف ما از برگزاری چنین مدرسه‌ای در سطح شهرستان است.»

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای اشکذر افزود: «کارگاه بهبود فردی هم یکی دیگر از کارگاه‌های باارزش این مدرسه است و مدرس این دوره نیز خود برگزارکننده استارت‌آپ‌های مختلف برای جوانان و فعالیت بیش از 10 سال در حوزه مسریابی تحصیلی و شغل هست.»

ندافیون ضمن بر شمردن افتخارات علمی اساتید این کارگاه‌ها گفت: «در دنیای امروز برگزاری چنین کارگاه‌هایی برای نسل جوان بسیار مهم و کارایی است. بر خود لازم دانستم که کاری برای شهرستانم انجام دهم که منجر به آینده‌ای پرکار و موفقیت می‌شود. همچنین در این کار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز بسیار ما را همراهی کردند و می‌کنند.»

وی ادامه داد: «این کلاس‌ها در تیرماه آغاز و در مردادماه، هنرجوها آثار خود را ارائه می‌دهند و داوران، آثاری که قابل اجرا هستند را به ما گزارش داده و ما در حد توان به آن‌ها در این مسیر کمک خواهیم کرد. همچنین بعد از پایان کارگاه، باز هم با هنرجوهای این دوره ارتباط خواهیم داشت.»

مدیر اجرایی طرح مدرسه کسب و کار اشکذر افزود: «یکی دیگر از نقاط مثبت این کارگاه این است که بعد از اتمام دوره‌ها افراد می‌توانند در کنار درس و... به درآمد نیز دست پیداکنند.»

ندافیون گفت: «علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام به مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهرستان مراجعه کنند. این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود و کلاس‌ها نیز دارای ظرفیت محدود هستند. دختران ۳۰ نفر و پسران ۳۰ نفر و همچنین گروه سنی ۱۶ تا ۲۲ سال می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.»

خبرنگار : محیا زاده اشکذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار