مسئول گروه جهادی مدافعان حریم زینبی:

آماده خدمت‌رسانی به عنوان رزمندگان نسل جدید در ابعاد مختلف هستیم

املش (پانا) - مسئول گروه جهادی مدافعان حریم زینبی املش با اشاره به فعالیت‌های این گروه گفت: ما رزمندگان نسل جدید، آماده خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از جامعه اسلامی هستیم.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۲۳.۸۳M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۰۷ دانلود فایل

سمیه آزموده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی مدافعان حریم زینبی اظهار کرد: «این گروه جهادی از سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده و با هدف فرهنگی وارد عرصه جهادی شد اما به مرور زمان و به اقتضای شرایطی که پیش آمد در ابعاد مختلف مانند اقتصادی، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، ورود کردیم و در ایام کرونا در بخش سلامت، کمک‌‌کار بودیم.»

آزموده گفت: «در ابعاد مختلف مانند اجتماعی، فرهنگی و... کار کرده‌ایم و اکنون نیز بیشتر در بخش آموزشی ورود می‌کنیم و هم در زمینه آموزش به دانش‌آموزان مناطق محروم و هم در مدارس در جاهایی که نیاز به کمک است و فضاسازی داشته باشد، پای کار هستیم.»

وی افزود: «می‌شود گفت این گروه جهادی در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی در زمینه سیاسی در زمان‌های نیاز، کمک‌کار است.»

مسئول گروه جهادی مدافعان حریم زینبی گفت: «ما رزمندگان نسل جدید بودیم، هستیم و خواهیم بود. هدف ما از انجام کارهای جهادی این بوده که احساس وظیفه‌ کردیم که در دورانی که قرار داریم در خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از جامعه اسلامی باشیم.»

دانش‌آموزخبرنگار: هستی اشکانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار