مدیر کل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی و علمی است که باید در راس همه دستگاه‌ها باشد

یاسوج ( پانا) - مدیر کل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی و علمی است که باید در راس همه دستگاه‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی و علمی است که باید در راس همه دستگاه‌ها باشد

نادر کریمی بیرانوند در زنگ آغاز سال تحصیلی اول مهر که با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان تیزهوشان یاسوج برگزار شد، آموزش و پرورش را یک دستگاه تولید کننده دانست که همه دستگاه‌ها مدیون آن هستند، افزود: این نهاد تربیتی و علمی باید در راس همه دستگاه‌ها باشد.

کریمی بیرانوند به فرمایش مقام معظم رهبری ( مد ظلّه العالی) که فرمودند تربیت مهم‌ترین نیاز بشر است، اشاره کرد و افزود: تربیت رشد متوازن در ساحت‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه معلمان الگوی عملی، علمی و اخلاقی برای همه دانش‌آموزان هستند، افزود: بحث‌های تربیتی و پرورشی باید در راس همه امور باشد.

مدیر کل دفتر متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه همیشه در مدارس ما جای بیان رشادت‌های شهدا هست، گفت: آسایش و امنیت امروز ما نشات گرفته از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران ما است.

وی با ابراز تاسف از اینکه رژیم غاصب صهیونیستی دا‌نش‌آموزان غزه را آماج سخت‌ترین حملات خود قرار داده‌اند، افزود: بالاترین آمار در بین شهدای غزه، دانش آموزان، کودکان و زنان هستند.

محمد جمالی سرپرست آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه امروز ۱۶ هزار معلم به همراه قریب ۱۷۰ هزار دانش‌آموز در سطح استان راهی کلاس درس می‌شوند، گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی هفتم مهرماه اجلاسیه شهدای دانش‌آموز را خواهیم داشت. 

جمالی خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر کیفیت‌بخشی به شاخص‌های آموزشی، آموزش‌وپرورش، تأکید بر مسائل تربیتی و اهمیت نماز در مدارس دارد؛ و انتظار داریم که روحانیون برای ترویج نماز در بین دانش‌آموزان، آموزش‌وپرورش را یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار