سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

سازماندهی نیروی انسانی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در یک فرآیند قانونی و بر اساس امتیاز انجام می‌شود

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: سازماندهی معلمان طبق آیین‌نامه‌ها و قوانین، تنظیم شده و در یک فرآیند قانونی و بر اساس امتیاز انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی نیروی انسانی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در یک فرآیند قانونی و بر اساس امتیاز انجام می‌شود

محمد جمالی‌آرند در حاشیه بازدید از روند سازماندهی نیروی انسانی شهرستان بویراحمد در خصوص ساماندهی معلمان گفت: امسال هیچ‌گونه ابلاغ صوری در آموزش و پرورش صادر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در منطقه لوداب، شهرستان‌های دنا، بویراحمد و گچساران، نیروهای زیادی به شکل حق‌التدریس فعالیت می‌کردند که امسال سازماندهی معلمان به‌گونه‌ای صورت گرفته که نیروی مازاد داریم و دیگر نیاز به ساعت حق‌التدریسی با این میزان نیست.

جمالی‌آرند گفت: سازماندهی معلمان طبق آیین‌نامه‌ها و قوانین، تنظیم شده و در یک فرآیند قانونی و بر اساس امتیاز انجام می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه در شهرستان بویراحمد با تورم نیرو مواجه هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تورم نیرو در شهرستان بویراحمد داریم، هرگونه نقل و انتقال به شهرستان بویراحمد ممنوع شده و هیچ فردی خارج از ضابطه انتقال پیدا نکرده و نمی‌کند و تبدیل وضعیت نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار