افزایش آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده

تهران (پانا) - اداره کل هواشناسی استان تهران ازافزایش بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و ازن در ساعات بعد از ظهر و شب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

افزایش بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و ازن در ساعات بعد از ظهر و شب، گاهی افزایش سرعت وزش باد و در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک با احتمال انتقال موقت گرد و خاک از استان‌های همجوار کاهش نسبی کیفیت هوا و کاهش موقت دید دور از انتظار نخواهد بود.

 در ارتفاعات افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ شهریور) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، از بعد از ظهر افزایش و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۵ شهریور) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر افزایش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار