پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت هفته دولت

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد طی پیامی، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۶۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت هفته دولت

متن پیام سیدنظام مرادی بدین شرح است:

«بسم الله رحمن الرحیم

هفتۀ آغازین شهریورماه، مصادف است با سالروز شهادت یاران صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که نامشان بر تارک عرصه ایثار و خدمت به مردم و جامعه می‌درخشد در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «هفتۀ دولت» مزیّن شده است. این مناسبت تاریخی ماندگار برای خادمان ملّت، فرصتی مغتنم است که با تأسی و سرمشق قرار دادن این شهیدان در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام بردارند و توفیق خدمت‌رسانی خالصانه به مردم را به دست آورند.

شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی به‌عنوان نماد و مظهر بارز ساده‌زیستی، تعهد، تخصص و اخلاص و خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه در فصل جدیدی از زندگی سیاسی کشور به بهترین شکل، ایفای نقش کردند تا آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور برسانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و فرهنگیان مومن و متعهد تبریک عرض کرده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیدنظام مرادی

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار