نبرد فولاد مردان ایران با پولاد سرد رقابت‌های جهانی

تهران(پانا) - رییس فدراسیون وزنه‌برداری از حضور تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی بزرگسالان و اعزام وزنه‌برداران جوان ایران به پیکارهای قهرمانی آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نبرد فولاد مردان ایران با پولاد سرد رقابت‌های جهانی

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، درباره عملکرد تیم وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی جوانان در اسپانیا گفت: اعزام تیم ما در حالی انجام شد که 5 ورزشکار از مجموع 6 نفری که به دلیل مسائل مربوط به دوپینگ نتوانستند مسابقه بدهند، شانس زیادی برای کسب مدال داشتند. همچنین 2، 3 نفر از وزنه‌برداران خوب‌مان را به اردوی تیم بزرگسالان دعوت کردیم. در واقع تعداد مدال‌هایمان می‌توانست بالاتر از این 4 مدالی باشد که کسب کردیم. ما در 89، 102 و 109 کیلوگرم شانس طلا بودیم، اما با اتفاقاتی که رخ داد، پیکره تیم بهم ریخت. درخصوص عباسپور هم ناداوری صورت گرفت و او با یک کیلوگرم کمتر، نتوانست به طلا برسد.

وی افزود: سن بسیاری از این این نفرات به‌گونه‌ای است که می‌توانند در دوره بعدی نیز حضور داشته باشند و ان‌شاءالله قوی‌تر خواهیم بود. الان در فکر توسعه کمی تیم‌های پایه هستیم و اردوهای بیشتری را برگزار می‌کنیم تا پشتوانه‌سازی خوبی در وزنه‌برداری صورت بگیرد.

انوشیروانی عنوان کرد: ما هم از این نتایج ناراحتیم، اما عزم خود را جزم کرده‌ایم که محکم‌تر جلو برویم. ما دو ماه دیگر مسابقات جهانی بزرگسالان در بحرین را داریم و پس از آن نیز رقابت‌های نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در قطر در پیش خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره تاثیر حواشی و اتفاقات اخیر بر روی عملکرد وزنه‌برداران گفت: متأسفانه بابت این اتفاقات پیاپی، تمرکز کل نفرات بهم ریخت، اما امیدوارم محکم‌تر از قبل حرکت کنیم و در آینده به موفقیت‌های خوبی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار