تراکتور0-0 پدیده؛ تساوی‌ها ادامه دارد

تبریز(پانا) - در ادامه لیگ برتر فوتبال، تراکتور که میهمان پدیده مشهد بود این بازی را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور0-0 پدیده؛ تساوی‌ها ادامه دارد

از هفته بیست و یکم جام خلیج فارس، لیگ برتر فوتبال ایران تیم های تراکتور تبریز و پدیده مشهد از ساعت ۱۴:۳۰ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی علی رغم تلاش های هر دو تیم بدون گل زده و با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی(از دقیقه ۲+۹۰ بهزاد سلامی)، اکبر ایمانی(از دقیقه ۵۸ علی نجفی)، سعید واسعی(از دقیقه ۶۵ محمد قادری)، علی دشتی(از دقیقه ۴۶ سامان نریمان جهان)، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده (از دقیقه ۲+۹۰ محمد بلبلی) مهره های ساغلام برای این بازی بود.

تراکتور در دقیقه ۱۴ بازی صاحب ضربه پنالتی شد که دروازه‌بان پدیده، ضربه محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی را مهار کرد.

همچنین کیفیت پایین زمین ورزشگاه ثامن روی عملکرد دو‌ تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

ارطغرل ساغلام در نشست خبری بعد بازی ضمن تاکیید بر اهمیت پنالتی از دست رفته در روند بازی دو تیم گفت: من در دوره قبلی که هدایت تراکتور را برعهده گرفته بودم، نخستین بار در بازی خارج از خانه مقابل تیم سیاه جامگان مشهد بازی کردیم و تا جایی که به یاد دارم، سیاه جامگان نیز در آن مقطع در انتهای جدول قرار داشت. بار دیگر کارم را با یک بازی خارج از خانه مقابل نماینده مشهد آغاز کردم.

ساغلام ادامه داد: می‌دانستم بازی سختی مقابل پدیده داریم، پدیده به دنبال پیروزی در این بازی و امیدواری برای ماندن در لیگ برتر بود که با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش کردند. متاسفانه بازهم در بازگشتم به تراکتور، برای فاصله گرفتن از پایین جدول تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای کسب سه امتیاز این بازی تلاش کردیم، گفت: موقعیت‌های گلزنی داشتیم، اگر از روی ضربه پنالتی در نیمه نخست به گل دست می‌یافتیم، بازی متفاوت‌ می‌شد و چند موقعیت گلزنی در نیمه دوم هم داشتیم. رقیب هم موقعیت‌هایی به دست آورد. تیم ما کمبودهایی دارد که همه می‌دانند. ما در فاز دفاعی و موقعیت سازی مشکل داریم، همچنین از نظر بدنی هم وضعیت تیم باید بهتر بود.

وی ادامه داد: هواداران مطمئن باشند، همان طور که در دوره قبلی در اسرع وقت تیم را ارتقا داده و فوتبال تماشاگر پسند انجام دادیم، اینبار نیز در مدت زمان کم با رفع نقاط ضعف، تیم را بهتر می‌کنیم و با ارایه بازی زیبا هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: پیش از این هم اشاره کردم که نتایج ضعیف اعتماد به نفس بازیکنان را پایین آورده است، استرس سقوط موضوع سختی بوده و علاوه بر کارهای تاکتیکی و فنی باید بازیکنان را از فشار موجود رها کنیم تا آنان نیز در حد توانایی‌هایشان بازی کنند. اسامی در فوتبال بازی ‌نمی‌کنند و فوتبال قوانینی دارد که باید در زمین اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار