هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور۳-۲هوادار

مچ اندازی حساس در یادگار امام تبریز

تبریز(پانا) - در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور تراکتور که در تبریز میزبان هوادار بود این بازی تنگاتنگ را با نتیجه سه بر دو برنده شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور۳-۲هوادار

امروز در دیداری مهم تراکتوری ها از هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال جام خلیج فارس، تراکتور تبریز و هوادار تهران از ساعت ۵:۳۰ در ورزشگاه هشتاد هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که تراکتور با سه گل توانست سه امتیاز مسابقه را نصیب خود کند.

محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری (رضا دهقانی 59)، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، محمد قادری (علی نجفی 59)، پیمان بابایی و محمد عباس زاده یازده مرد ارطغرول ساغلام برای این بازی بودند.

در نخستین دقایق بازی از یک ارسال سمت راست و ضربه سر معین عباسیان که در تیرک دوم جای گرفته بود دروازه تراکتور باز شد،

در ادامه رقابت محمد عباس زاده موقعیت پنالتی به وجود آمده را خراب کرد تا این نتیجه پایدار بماند بعد از فشار های دو تیم برای باز کردن دروازه همدیگر این تراکتور بود که در وقت های اضافه نیمه اول با ارسال محکم کیانی ار نقطه کرنر و ضربه سر محمد آقاجانپور این امر را حقیقی کرد تا ساغلام برنده بازیکنانش را به رختکن ببرد.

اما مثل نیمه نخست اینبار هم زننده گل اول هوادار بود،دردقیقه پنجاه بازی محمد جواد محمدی بر روی نقطه پنالتی ایستاد و با ضربه زیبای خود به گوشه سمت راست دروازه نقطه مخالف اخباری را هدف گرفت و گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.

تراکتور با حمایت های مسمم پرشور ها از پای ننشست و دست به حملات شدید پی در پی زد تا بالاخره در یکی از حملات با کار دقیق تیمی و ارسال زیبای ابوالفضل رزاق پور از چپ موقعیت سر برای عباس زاده فراهم شد تا او نیز از این موقعیت استفاده کرده و بار دیگر تراکتور به بازی برگرداند،اما دوتیم به این مساوی راضی نبودند و همین انگیزه ای بود تا حملات سنگین تری نسبت به دروازه حریف داشته باشند، در اواخر نیمه دوم بازی کنترل بیشتر تراکتور نسبت به این رقابت باعث شد تا تراکتور پی در پی در حمله باشد و یک ارسال چرخشی آقاجانپور از سمت راست کافی بود تا سامورایی با یک استوب سینه و رو پای تمام کننده تیر خلاص را به هوادار شلیک کند و اینگونه عباس زاده در این بازی دبل کرد.

در واپسین لحظات مسابقه هم دو موقعیت مناسب گل زنی برای مهاجمان تراکتور پیش آمد اما با بی دقتی تمام از دست رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار