مدیرکل آموزش و پروش استان هر مزگان:

اولویت اول ما این است که هیچ کلاسی بدون معلم نباشد

هرمزگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مانور بازگشایی مدارس در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۵ شهریور ماه در سراسر استان اجرا خواهد شد و اولویت اول ما این است که هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اول ما این است که هیچ کلاسی بدون معلم نباشد

محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در جلسه ویدئو کنفرانسی پروژه مهر که با حضور اعضای ستاد پروژه مهر و روسای آموزش و‌ پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار شد بر اهمیت آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد و با اشاره به لزوم تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس تا اول مهر، اظهار کرد: اولویت اول ما این است که هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و هیچ عذر و توجیهی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی افزود: تمامی مدیران و مسئولان موظفند تا کلاس‌های درسی را با معلمان مورد نیاز پر کنند.

قویدل ادامه داد: اجرای مانور بازگشایی مدارس در دو مرحله در ۱۹ و ۲۵ شهریور در سراسر استان با حضور تمامی عوامل و تجهیزات مورد نیاز  به جز دانش‌آموزان در دستور کار است و برنامه کلاسی و برنامه حضور معلمان در مدرسه نیز توسط مدیران تا قبل از مانور بازگشایی آماده می‌شود.

وی همچنین بیان‌کرد: امسال شرایط متفاوتی داریم و تدابیر لازم برای توزیع معلمان، هنرآموزان، نیروهای بازنشسته و نیروهای خرید خدمات اتخاذ شده‌است. هر گونه تغییر وضعیت یا جابجایی نیروها تا زمان تعیین تکلیف نهایی ممنوع است و باید ابتدا کلاس‌های درس تأمین شوند.

محمد قویدل در ادامه با تأکید بر اهمیت حضور مستمر خطرنشان‌کرد: در این هفته‌های باقی‌مانده تا شروع سال تحصیلی، ضروری‌است که همه به طور فعال در محل خدمت خود حضور داشته باشند و دیدارهایی با امامان جمعه، فرمانداران و بزرگان شهرستان‌ها ترتیب دهند. هدف ما این است که مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور حداکثری و مشارکت گسترده برگزار شود و همه باید در این راستا تلاش کنند.

قویدل در پایان اعلام کرد که کانون ارزیابی برای تعیین تکلیف نیروهای بشاگرد و جزایر از سه‌شنبه آغاز به کار خواهد کرد و تمامی اقدامات لازم برای تحویل مدارک و ساماندهی نیروی انسانی در حال انجام است.

 

خبرنگار : دانش آموز فاطمه زهرا شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار