مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

دوره ابتدایی دوره شناسایی استعدادهای بالقوه و پرورش خلاقیت دانش آموزان است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت دوره ابتدایی دوره شناسایی استعداد های بالقوه و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره ابتدایی دوره شناسایی استعدادهای بالقوه و پرورش خلاقیت دانش آموزان است

حسین کمالی در آیین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: دوره ابتدایی دورانی است که هویت دانش آموز شکل می گیرد و در این دوره تجربه واقعی از زندگی را می توان برای دانش آموزان ترسیم کرد.

کمالی عنوان کرد: در این دوره باید شور و عشق آموختن را در دانش آموزان به وجود آورد و خوشبختانه آموزگاران استان مازندران در این بخش کارهای اثربخشی انجام دادند.

وی در ادامه بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی مازندران با همت معلمان و دانش آموزان استان برگزار شد تا تجربیات موفق و دانش را انتقال دهند و به نوعی تجربه گردانی صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: قریب به دو هزار و ۱۰۰ مدرسه ابتدایی در استان  وجود دارد  و ۲۸۱ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند و خوشبختانه کیفیت آموزش ابتدایی در  مازندران قابل قبول است.

کمالی از تلاش، همدلی، همراهی و وفاق تمامی معلمان و فرهنگیان استان مازندران در راستای اعتلای دانش آموزان و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تقدیر کرد.

نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی آموزش و پرورش مازندران شامل ۴۰ غرفه در بخش های طرح جابر بن حیان، طراحی و ساخت ابزارهای آموزشی، طراحی و ساخت ابزار های کمک آموزشی و مدارس تحولی در اردوگاه شهدای دانش آموز مازندران برگزار شد.

 

خبرنگار : فائزه بشکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار