مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

با برنامه‌ریزی صورت گرفته در قالب پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی خواهیم داشت

بلده (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه بازید از منطقه بلده گفت با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در قالب پروژه مهر سال تحصیلی باشکوهی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۴۰۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه‌ریزی صورت گرفته در قالب پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی خواهیم داشت

حسین کمالی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت وگو با پانا در خصوص علت حضور مدیران اجرایی استان در شهر بلده گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدیران دستگاه های اجرایی به همراه استاندار به جهت بررسی و حل مشکلات مردم در شهرستان و مناطق استان حضور دارند و ما هم توفیق داشتیم که به همراه استاندار امروز به منطقه بلده سفر کنیم.

وی در خصوص چالش‌های موجود در بلده گفت: منطقه بلده از لحاظ زیرساخت فرهنگی و آموزشی نیاز به توجه ویژه دارد؛ منتها شرایط اقلیمی و طبیعی به گونه ای است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان اجرایی در بخش‌های گوناگون فرهنگی و آموزشی قرار گیرد.

کمالی ادامه داد: مناطقی مانند بلده شاید از لحاظ امکانات و زیرساخت ها محروم باشند، اما به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و علمی پرتوان و قدرتمند هستند و محرومیتی را ما به لحاظ فکری و فرهنگی نمی بینیم و هرچه می‌بینیم صفا و صمیمیت و تواضع است‌.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در زمینه آموزش کمبود معلم در این منطقه نداشته باشیم، گفت: شرایط نیروی انسانی در منطقه بلده با توجه به اینکه اکثر معلمان نیروهای غیربومی هستند، تلاش کردیم در بخش سازماندهی نیروی انسانی به گونه ای عمل کنیم که برای سال تحصیلی جدید با کمبود معلم مواجه نباشیم.

وی ادامه داد: امکانات و تجهیزاتی که دانش آموزان ما نیاز دارند برای شروع خوب سال تحصیلی، در حد امکاناتی که در سطح استان وجود دارد از طریق اداره کل نوسازی تامین می شود.

کمالی در خصوص دیدار با مدیر آموزش و پرورش بلده گفت: دیداری با مدیر اداره آموزش و پرورش بلده و همکارانشان داشتم و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های این بزرگواران، درباره مسائل و موضوعاتی که باید با هم در میان می گذاشتیم گفتگو کردیم تا مشکلات موجود حوزه تعلیم و تربیت حل شود.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت مازندران ادامه داد: ما امیدواریم امسال بتوانیم سال تحصیلی را به خوبی آغاز کنیم. همه نوع برنامه ریزی و پیش بینی که باید برای سال تحصیلی صورت بگیرد را در قالب پروژه مهر در نظر گرفتیم و انشاالله آغاز سال تحصیلی باشکوه و مطلوبی را با حضور دانش آموزان و همکاری خانواده ها، معلمان و مدیران مدارس خواهیم داشت.

وی در پایان با عنوان اینکه در سطح استان مازندران نزدیک ۳۰ مدارس ما یک دانش آموز دارند و این نشان می دهد که دولت محترم بخصوص وزارت آموزش و پرورش به بحث آموزش بسیار توجه دارد؛ گفت: ما در منطقه بلده حدود ۴۰۰ دانش آموز و ۱۲۰ معلم داریم و خدارا شکر خانواده های ایرانی به ویژه در این منطقه بسیار پیگیر مسائل آموزشی و تربیتی فرزند خود هستند.

دانش آموز خبرنگار:عارفه بازدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار