مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

آموزش و پرورش مرکز و محور تمام برنامه‌های کشور است

رامسر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستقیم با نیروی انسانی مرکز و محور تمام برنامه‌ها است و با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب در سطوح مختلف یک ابزار مهم برای توسعه و تعالی کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مرکز و محور تمام برنامه‌های کشور است

حسین کمالی در گردهمایی دو روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدواریم تفکر و نگاه بسیجی در همه سطوح و ارکان ما جاری باشد و بتوانیم از این فرهنگ بی نظیر درس بگیریم.

کمالی به اهمیت جایگاه مدیریت اسلامی پرداخت و افزود: اساسا آفرینش همراه با تشکیل حکومت و ساختار آغاز شد و ما هم به عنوان دست اندرکاران تعلیم و تربیت جزء اجزا و پیکره حکومت هستیم و باید بر اساس قواعد و قوانینی که به ما ابلاغ شده مدیریت کنیم تا اهداف اصلی که تربیت انسان و کمال انسان است اتفاق بیفتد.

وی در ادامه به تعریف مدیریت پرداخت و تصریح کرد: مدیریت هنر و علم بکارگیری صحیح افراد و امکانات در جهت وصول اهداف سازمانی است به نحوی که در راستای موازین شرعی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان به بررسی موضوعاتی که مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق استان عنوان کردند از قبیل مولدسازی املاک، امتحانات نهایی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نظام رتبه بندی، نیروی انسانی و... پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار