مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

مازندران میزبان ۸۱۰ دانش آموز دختر و ۳۰ داور در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از میزبانی ۸۱۰ دانش آموز دختر و ۳۰ داور در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مازندران میزبان ۸۱۰ دانش آموز دختر و ۳۰ داور در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

حسین کمالی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خدا را شاکریم که میزبان مسابقات قرآن عترت و نماز دختران دانش آموز  سراسر کشور باشیم.

کمالی عنوان کرد: این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی با حضور ۸۱۰ دانش آموز دختر از سراسر کشور برگزار می شود و دست اندرکاران برای برگزاری این مسابقه تلاش زیادی کردند.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت این دور از مسابقات هماهنگی های لازم برای اجرای بهتر این رویداد بزرگ قرآنی صورت گرفت و ۱۴ کمیته تشکیل و تقسیم وظایف انجام و چندین جلسه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود و ۳۰ داور به قضاوت می پردازند.

کمالی عنوان کرد: افزون بر این مسابقات، برنامه های فرهنگی شامل آشنایی با فرهنگ بومی و محلی مازندران صورت می گیرد.

وی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران آرامش بخش جامعه هستند و واقیعت های جامعه را انعکاس می دهند و مورد اعتماد مردم هستند.

کمالی افزود: آموزش و پرورش یک دستگاه مردمی بوده  و برای ارتقای سطح دانش آموزان و آماده کردن آن ها برای ورود به جامعه نیازمند همکاری و هم افزایی است.

وی تاکید کرد: رسانه باید انس پیوند با قرآن را قوی سازد و آن را ترویج دهد.

کمالی از همکاری و اهتمام نماینده ولی فقیه،  استاندار مازندران، و همه دستگاه ها در راستای اجرای بهتر چهل و دومین دوره  مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور تقدیر کرد و گفت: همه باید در اشاعه فرهنگ عمومی قرآن موثر باشیم و اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

 

خبرنگار : سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار