مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بیضا:

نماز و زنگ نماز دانش‌آموزان اولویت باشد

بیضاء (پانا)_ مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بیضا گفت: نماز و زنگ نماز دانش‌آموزان در اولویت کار حوزهٔ پرورشی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نماز و زنگ نماز دانش‌آموزان اولویت باشد

محمد رضا فرهادی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بیضا در جلسه گردهمایی مدیران سه مقطع مدارس شهرستان بیضا گفت: برنامه‌های مدارس باید در زمینه‌های آموزشی و پرورشی با هم توأم باشد؛ هم در زمینه آموزشی و هم در زمینه پرورشی باید نهایت تلاش صورت گیرد؛ مدارس نباید فقط در یک بعد فعالیت کنند در حوزه پرورشی نماز و زنگ نماز دانش‌آموزان باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی افزود: مدیران مدارس بر کار خدمتگزاران مدارس در جهت نظافت مدارس در آغاز بازگشایی مدارس و همچنین در طول سال نظارت کافی داشته باشند تادانش آموزان با فضایی تمیز روبرو شده و باروحیه‌ای شاد سال تحصیلی را آغاز کنند. 

 مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بیضا اظهار کرد: برنامه سالانه مدرسه در زمینه آموزشی و پرورشی، مشاوره و اجرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

فرهادی افزود: مدیران باید تا قبل از شروع سال تحصیلی جلسه انجمن اولیاومربیان را در اولویت کار مدارس خود قرار دهند و پیرامون بازگشایی مدارس مسائل و مشکلات مطرح شود تا ان‌شاءالله اول مهر بازگشایی بدون نقص داشته باشیم. 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بیضا پیرامون سرویس مدارس اظهار کرد: باتوجه‌به روستایی بودن شهرستان، جلسه‌ای پیرامون سرویس مدارس با شورای آموزش‌وپرورش و مسئول سرویس مدارس گرفته شد و نرخ‌های مربوط به سرویس باتوجه‌به مسافت هر روستا مصوب شد. دانش‌آموزانی که می‌خواهند از سرویس استفاده کنند آمار آنها به دهیار روستا داده شود تا دهیار با همکاری مسئول سرویس مدارس مسائل و مشکلات را مرتفع کنند. دهیارها باید حتماً بر سرویس مدارس نظارت کافی داشته باشند. 

 فرهادی گفت: تعدادی کیف و لوازم‌تحریر جهت دانش‌آموزان بی‌سرپرست تهیه شده است که ان‌شاءالله با همکاری مدیران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. 

در پایان این جلسه سعید خادم کارشناس امتحانات آموزش‌وپرورش شهرستان بیضا در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان طبق جدول سنی، امتحانات و نمرات مستمر، رسیدگی به مشکلات پرونده‌های دانش‌آموزی، گروه‌های خاص و اصلاح سوابق توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش پانا، ایجاد کارگروه جهت بررسی مشکلات تحصیلی و روحی دانش‌آموزان با مشاور مدرسه، وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه دوم اعم از دانش‌آموزان متوسطه دو، کار و دانش و هنرستان‌ها از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. 

 

خبرنگار : محمود رضا سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار