رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

ترغیب فرهنگ انقلابی‌ درجوانان از اهداف ایجاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

فارس(پانا)_رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت:یکی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد بستر مناسب جهت بزرگداشت ایام ها است همچنین ترغیب فرهنگ انقلابی و تجدید میثاق با آرمان های انقلابی برای دانش آموزان به خصوص نسل جوان از اهداف ایجاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ترغیب فرهنگ انقلابی‌ درجوانان از اهداف ایجاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به فرمان امام خمینی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد و قطعاً برای کشورمان ضرورت داشت چرا که باید سازماندهی و هماهنگی‌هایی صورت بگیرد همچنین در سال ۷۶ طی مصوبه‌ای به تأیید شورای نگهبان رسید.

وی افزود: طبق اساس نامه شورای نگهبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در رأس کار خود را سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی سازماندهی، نظارت، راهبری، همکاری مراسم، برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی سیاسی و انقلابی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برخی مناسبت‌ها همچون بزرگداشت مراسم روز جمهوری اسلامی، سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب، قیام ۱۵ خرداد، بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، بزرگداشت شهید رجایی و شهید با هنر، بزرگداشت یوم الله سیزده آبان، جشن‌های نیمه شعبان، برنامه‌های دهه فجر و به خصوص ۲۲ بهمن‌ماه را این نهادسیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی راهبری را شورای هماهنگی انجام می‌دهد.

به‌گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگداشت شهدای خدمت در دستور این نهاد است.

ملک مکان اضافه کرد: یکی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد بستر مناسب جهت بزرگداشت ایام‌ها است همچنین ترغیب فرهنگ انقلابی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلابی برای دانش‌آموزان به خصوص نسل جوان از اهداف ایجاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

این مقام مسئول بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات دارای ۴ رکن اصلی است همچنین قابل ذکر است که اصحاب رسانه نقش بسیار مؤثری در رسانه‌ای کردن برنامه‌های این سازمان دارید.

وی افزود: تلاش داریم که جشن‌هایی که این نهاد برگزار می‌کند به تمام مناطق شهر و محله‌های مختلف این شهر برگزار شود تا مردم تمامی نقاط شهر از این جشن‌ها بهره کافی را ببرند همچنین تلاش می‌کنیم در دوره جدید یک نظام‌بندی و سازماندهی جدیدی صورت گیرد همچنین تلاش می‌کنیم تا جوانان و گروه‌های مردمی بسیار در برنامه‌های این سازمان مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این دوسال تغییراتی را در برنامه‌ها صورت دادیم و جوانان بسیار در برنامه‌ها و مراسم‌های خیابانی، راهپیمایی و جشن‌ها مشارکت داده‌ایم همچنین در این دوسال توانستیم در چند مسیر سیستم صوت را نصب کنیم که از چهارراه ۱۵ خرداد تا انتهای خیابان ۹ دی نصب شده است همچنین یک مسیرهم آماده نصب شدن است که از میدان امام حسین به سمت چهاراه پیروزی است و‌امیدواریم با همکاری شهرداری نواقص را برطرف کنیم.

به گفته ملک مکان به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات دستگاه‌ها و اداراتی که همکاری کردند ارزیابی کرده‌ایم و ۵ دستگاه برتر را در مرکز استان انتخاب کرده‌ایم همچون دستگاه‌های امنیتی، شهرداری شیراز، سپاه پاسداران، ارتش، اداره صعنت، معدن و تجارت و صدا و سیما است که شنبه هفته آینده از این دستگاه‌ها تقدیر به عمل‌می آید.

 

خبرنگار : محمدحسین دیلمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار