مشاور وزیر آموزش و پرورش :

تسریع در اختصاص و جذب اعتبارات ضروری است

بازسازی تعدادی از مدارس با سرعت قابل توجهی در دست انجام است

کاشمر (پانا)- مشاور وزیر آموزش و پرورش در جلسه جمع بندی سفر خود به کاشمر گفت: تسریع در اختصاص و جذب اعتبارات ضروری است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در اختصاص و جذب اعتبارات ضروری است

ضرغام پرنیان نماینده وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری امور مربوط به زلزله شهرستان کاشمر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور پس از بررسی میدانی اقدامات انجام شده در مدارس، با حضور در فرمانداری شهرستان کاشمر به گفت و گو با مسئولان این شهرستان پرداخت.

در این جلسه که فرماندار کاشمر، دبیر قرارگاه جهادی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش، مشاور مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مهندسان اداره کل نوسازی حضور داشتند، ضمن بررسی اقدامات انجام شده تا این لحظه، در خصوص اقدامات پیش رو برنامه ریزی و تصمیم گیری شد

 پرنیان در این جلسه بر اختصاص اعتبارات ویژه به مدارس زلزله زده کاشمر از محل طرح شهید عجمیان و شهید عرب تاکید کرد و افزود: با توجه به فرصت کم باقی مانده تا شروع سال تحصیلی، تسریع در اختصاص و جذب اعتبارات ضروری است.

وی افزود: خرسندیم که عملیات مقاوم سازی مدارس آسیب‌دیده،  بازسازی تعدادی از این مدارس و همچنین تکمیل پروژه های نیمه‌تمام با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.

سعید تاج محمدی مدیر آموزش کاشمر نیز در سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حضور مستمر مسئولان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش در شهرستان کاشمر، اظهار داشت: در تلاشیم تا با مدیریت فضاهای آموزشی موجود و همچنین تکمیل پروژه های در دست اقدام زمینه تحصیل مناسب دانش آموزان با استعداد شهرستان را فراهم آوریم.

خبرنگار : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه