اجرای گروه سرود سیدالشهدا درسطح شهرستان نی ریز

نی ریز(پانا )-سرپرست گروه سرود سیدالشهدا، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت خاتم انبیاء محمدمصطفى (ص)وامام جعفرصادق(ع)، گروه سرود سیدالشهدا اقدام به اجرای سرود در سطح شهر نى ریز کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گروه سرود سیدالشهدا درسطح شهرستان نی ریز

یاسین زارع سرپرست گروه سرود سیدالشهدء در گفت و گو با خبرنگارپانا ، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت خاتم انبیاء محمدمصطفى (ص)وامام جعفر صادق(ع)، گروه سرود سیدالشهداء ،باهمکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای کوی امام محمد باقر(ع)، حوزه شهید سرافراز و فرهنگی ناحیه سپاه نی ریز) عصرامروز، اقدام به اجرای سرود در ١٤نقطه از این شهر کرد.
سرپرست گروه سرود سیدالشهدء افزود: بچه‌های گروه چندین روز گذشته را تمرین کردند تا بتوانند امروز به بهترین شکل ممکن سرود اجرا کنند.

وی بیان کرد : به منظور ایجاد روحیه شادی و نشاط در مردم، مکان اجراها را بیشتر درمکان هاى که مردم حضور داشتند اختصاص دادیم تا مردم بیشتر بتوانند اجرای بچه ها را تماشا کنند.

مربى گروه سرود با اشاره به هدف از اجرای این سرودها، اظهار داشت : در شرایطی که مردم مجبور هستند برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانه بمانند و کادر درمانی نیز در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می کنندبا بچه های گروه سرود تصمیم گرفتیم ما هم کاری انجام دهیم تا مردم شاد شوند.

وی عنوان کرد: قرار است، نماهنگی از اجراهای امروز تولید کرده و در سطح فضای مجازی منتشر کنیم.

اجراى این گروه سرود با مربی گری استاد یاسین زارع انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار