کمیسیون بهداشت و درمان در کنار امدادگران هلال‌ احمر بوده است

تهران (پانا)- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی‌ گفت: کمیسیون بهداشت و درمان همیشه در کنار امدادگران هلال‌احمر بوده است و اقدامات و تلاش‌های امدادگران را رصد می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون بهداشت و درمان در کنار امدادگران هلال‌ احمر بوده است

حسینعلی شهریاری در حاشیه کنگره بین‌المللی امدادونجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین حسینی (ع)، ضمن تشکر از جمعیت هلال‌احمر برای برگزاری کنگره بین‌المللی امدادونجات در اربعین ۱۴۰۳، گفت: برگزاری این همایش بین‌المللی راهنمایی پیاده‌روی اربعین برای بیش از ۲۵ میلیون نفر شرکت‌کننده است که در تابستان، در دمای ۵۰ درجه شهر‌های نجف و کربلا در این مراسم حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: کمیسیون بهداشت و درمان همیشه در کنار امدادگران هلال‌احمر بوده است و اقدامات و تلاش‌های امدادگران را رصد می‌کند.

شهریاری با بیان اهمیت برگزاری این کنگره و شرکت نمایندگان بیش از ۴۰ کشور و روسای ۱۶ مرکز درمانی به صورت برخط در کنگره، افزود: اهمیت برگزاری این کنگره و حضور جمعیت هلال‌احمر در راهپیمایی اربعین، از این جهت مهم است که بدانیم در سال‌های گذشته با وجود شیوع بیماری‌های ویروسی تنفسی و عفونی و حضور میلیونی زائران، به خاطر تلاش بی‌شمار امدادگران و خدمات ارزنده آن‌ها، هیچ آمار ابتلای بیماری همه‌گیری گزارش نشد.

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: در دیداری که اخیرا با استاندار جدید نجف داشتم، از خدمات جمعیت هلال‌احمر ایران و ارائه خدمات این جمعیت قدردانی و تشکر ویژه داشتند و خواستار افزایش امکانات و تجهیزات امدادی و درمانی شدند که رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان با افزایش تعداد آمبولانس‌ها در نجف و کربلا موافقت کردند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان هم برای ارائه خدمات بهتر در کنار جمعیت هلال‌احمر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار