معاون سازمان نوسازی مدارس کشور:

هسته اصلی توسعه کشور، مدرسه‌سازی است

قم (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: هسته اصلی توسعه کشور در مدرسه سازی و ان شاءالله راه و روش رئیس جمهور شهید در تبدیل کشور به کارگاه مدرسه سازی ادامه پیدا کند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هسته اصلی توسعه کشور، مدرسه‌سازی است

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان قم، مجید عبداللهی در آیین کلنگ زنی مدرسه شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی در قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی از معدود رؤسای جمهور بود که شخصا در چهار نوبت برای مراسم افتتاح مدارس نوساز حضور یافت که نشان از توجه ویژه ایشان به این عرصه دارد.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم، هشت هزار فضای آموزشی شامل حدود 33 هزار کلاس درس به نظام تعلیم و تربیت کشور تحویل شده است.

وی با تقدیر از خیرین والامقام مدرسه ساز خاطر نشان کرد: بحمدالله خیرین عزیز مدرسه ساز نیز بیش از پیش در این عرصه مشغول خدمت رسانی به مردم و دانش آموزان عزیز هستند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین هسته اصلی توسعه کشور را در مدرسه سازی دانست و ادامه داد: امیدواریم راه و روش رئیس جمهور شهیدمان در تبدیل کشور به کارگاه مدرسه سازی در دولت جدید نیز استمرار یابد.

عبداللهی با بیان این که دولت در سال های اخیر کمک های فراوانی به نهضت مدرسه سازی در کشور داشته است گفت: ان شاء الله این کمک‌ها با همت همه مسئولان و دست اندرکاران و همچنین کمک‌های خیّرین مدرسه ساز تداوم یابد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: دانش آموزانی که در مدرسه شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی در قم و مدارس دیگری که به همین نام در برخی استان های کشور احداث می‌شود بتوانند راه و روش شهید جمهور را در خدمت به مردم بیاموزند و آن را در عمل نیز به کار گیرند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار