برگزاری بیستمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات تهران
تهران (پانا)- بیستمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات تهران آغاز به کار کرد و ۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه صنعت تبلیغات در معرض دید فعالان، متخصصان این حوزه قرار دادند.
مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.
۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه تا ۲۶ آذر ماه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه صنعت تبلیغات را در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰ مترمربع در معرض دید فعالان، متخصصان و علاقهمندان این حوزه قرار داده اند.
تبلیغات و برندینگ، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی، بازاریابی محتوایی، شبکه های اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ماشین های چاپ و لیزر، خدمات طراحی و چاپ و خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و...از جمله مهمترین محورهای برگزاری این رویداد عنوان شده است.
از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز میتوان به حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات،کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ و... اشاره کرد.
ارسال دیدگاه