امام جمعه شهرستان ورامین:

هرگز سلاح خود را در مقابل اسرائیل زمین نمی‌گذاریم

ورامین (پانا)-امام جمعه شهرستان ورامین در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه ؛ در برابر این رژیم جنایتکار هرگز سلاح خودمان را بر زمین نخواهیم گذاشت و هدف نهایی ما محو این رژیم کودک‌کش از روی زمین است.

کد مطلب: ۱۵۰۵۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هرگز سلاح خود را در مقابل اسرائیل زمین نمی‌گذاریم

حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه شهرستان ورامین در خطبه اول نماز جمعه شهرستان ورامین گفت: محبوب ترین اعمال نزد خدای متعال محبت کردن به کودکان است زیرا سرشت آنها براساس توحید است .

وی در افزود: کودکان نیازمند محبت هستند زیرا آنان بندگان خالص خداوند هستند و حتی حاجت خواستن از زبان کودکان می تواند باعث استجابت دعا شود و برعکس آن ظلم به کودکان می‌تواند باعث غضب الهی گردد.

 عزیزی نتیجه کشتار کودکان را به هر عنوانی مستوجب عذاب خواند و تصریح کرد: در آیه 141 سوره اعراف خداوند می فرمایند: فرعون و آل فرعون (به خاطر گناهان خود از جمله قتل کودکان) غرق شدند و در آیه 50 سوره بقره نیز می فرمایند: ما آنها را (که کودک‌کش بودند) غرق کردیم. اطمینان داشته باشید که رژیم کودک‌کش اسرائیل با اعمال ننگین خود در قبال کودکان به عذاب الهی مبتلا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان ورامین در خطبه دوم نماز جمعه به روز آتش نشانی و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:  آتش نشانان این نیروهای مظلوم خالصانه در  هنگام خطر در کنار مردم هستند همچنین نیروی انتظامی در قوت و شوکت و اقتدار، نگین امنیت ما هستند .

وی پیرامون آخرین پیگیرهایی مترو در ورامین گفت: در این خصوص نماینده محترم با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه خوبی داشته اند که می توان گفت یک اجماع خوبی صورت گرفته است پیگیری ها با همت فرماندار و نماینده محترم در حال انجام است که امیدواریم نتیجه پیگیری ها به نفع مردم باشد.

  عزیزی در واکنش به ظلم و کشتار کودکان غزه و لبنان توسط اسرائیل غاصب با استناد به آیه شریفه ۷۱ سوره نساء که می فرماید:یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ فَانْفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمِیعًا. اظهار داشت: شرایط حساس امروز جبهه مقاومت اقتضا می‌کند همه هشیارانه سلاح بدست بگیرند ، هر کس سلاحی متناسب با شرایط خودش. نظام اسلامی بعنوان راهبر جبهه مقاومت دست مجاهدان را از سلاح‌های روز دنیا پر کرده است. رهبری معظم در خطبه نماز جمعه۱۴ بهمن ۱۳۹۰ فرمودند: جمهوری اسلامی از هر ملت و گروهی که با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، پشتیبانی و حمایت خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود : هوشیاری و داشتن سلاح فرد برای مقابله با دشمن به اقتضا شرایط همان شخص است.  برگزاری یک راهپیمایی، نصب پرچم، برافراشتن سلاح جهاد تبیین و یا نگارش با قلم، سرودن شعر و یا اثر هنری هر کدام می‌تواند یک سلاح باشد. در برابر این رژیم جنایتکار هرگز سلاح خودمان را بر زمین نخواهیم گذاشت و هدف نهایی ما محو این رژیم کودک‌کش از روی زمین است.

وی به موفقیت های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت قلب اسرائیل را نشانه گرفته است و بر اساس آیه 18 سوره حج که می فرماید: بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ رژیم صهیونی خبیث رفتنی است .

خبرنگار : دانش آموزان آرزو تاجیک و مریم ذوالفقاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار