مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

هماهنگی تربیتی خانواده و مدرسه تضمین‌کننده آینده خوب برای کودکان است

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نباید انتظارات از مدرسه صرفا اجرای برنامه‌های آموزشی باشد، هماهنگی تربیتی خانواده و مدرسه را تضمین‌کننده آینده خوب برای کودکان و در پی آن برای جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی تربیتی خانواده و مدرسه تضمین‌کننده آینده خوب برای کودکان است

علی اسماعیلی در مراسم متمرکز استانی جشن شکوفه‌ها که در مدرسه شاهد نرگس ناحیه 2 زنجان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امروز با ورود شکوفه‌های عزیز، حال و هوای مدارس به فضای شادی و نشاط‌آور تبدیل می‌شود.

اسماعیلی، مهر و آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را امری مبارک عنوان کرد و افزود: وظیفه خود و همکاران می‌دانیم تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز همپای سایر استان‌ها شاهد ورود شکوفه‌ها به مدارس هستیم، این روز را به همه همکاران به‌خصوص معلمان اول ابتدایی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: آموزش به کودکان کلاس‌اولی که رفته‌رفته حروف الفبا را یاد می‌گیرند و می‌توانند بخوانند و بنویسند، لذت خاص خود را دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ارکان تعلیم و تربیت در کنار مدرسه و معلمان، اولیای دانش‌آموزان هستند که در تربیت کودک، نقش بسیار تاثیرگذار دارند، از پدران و مادران خواست تا همراه و همپای اولیای رسمی در مدرسه باشند تا کودکان بهتر از پیش بتوانند در مدرسه موفق باشند.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های ما در مدرسه آموزش است، افزود: در کنار توجه به مباحث آموزشی، ایجاد هماهنگی تربیتی بین خانواده و مدرسه می‌تواند تضمین‌کننده آینده خوب برای کودکان باشد.

اسماعیلی، آموزش پیش‌دبستانی را پیش‌زمینه ورود به مدارس عنوان کرد و اظهار کرد: نباید صرفا انتظارات از مدرسه، اجرای صِرف برنامه‌های آموزشی باشد و استدعا داریم که در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز همراه مدرسه باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در مقطع ابتدایی و در مدرسه در مقام مقایسه دانش‌آموزان نیستیم. به دنبال تحقق تربیت تمام‌ساحتی سند تحول بنیادین هستیم.

وی خطاب به 20 هزار دانش‌آموز پذیرش‌شده جهت ورود به خانه دوم خوش‌آمد گفت و افزود: آینده خوبی برای شما زیر پرچم نظام اسلامی ایران عزیز آرزومندم و به اتفاق همکارانم در مجموعه آموزش و پرورش استان برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار