مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

مسئولان، فرزندان حادثه تروریستی را اول مهر از خانه تا مدرسه همراهی می‌کنند

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسئولان، فرزندان شهدای حادثه تروریستی را در روز اول مهر از خانه تا مدرسه همراهی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان، فرزندان حادثه تروریستی را اول مهر از خانه تا مدرسه همراهی می‌کنند

صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، مراسم جشن شکوفه‌ها در مدارس استان کرمان با حضور کلاس اولی‌ها برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه شاهد ناحیه 2 کرمان برگزار شد با بیان اینکه امسال ۷۰ هزار دانش‌آموز پایه اولی در ۲۶۰۰ کلاس درس تحصیل خود را آغاز می‌کنند، گفت: در استان کرمان 7 کلاس درس یک‌نفره (یک معلم و یک دانش‌آموز) و 3 مدرسه یک‌نفره در حوزه عشایر دایر است.

رضایی از آغاز سال تحصیلی جدید با اجرای ویژه‌برنامه‌های زنگ مهر و مقاومت در ابتدای مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم، چهارشنبه ۲۸ شهریور، جشن بازگشایی مدارس و آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و زنگ نماز نیز در روز یک‌شنبه (اول مهر) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی کشور است، افزود: در اقدامی ارزشمند مقرر شده مسئولان، فرزندان شهدای حادثه تروریستی را در روز اول مهر از خانه تا مدرسه همراهی کنند.

رضایی گفت: در 3 سال اخیر حدود ۸ هزار معلم جدید فقط از طریق آزمون، وارد چرخه نظام تعلیم و تربیت شده‌اند و معلمان توانمندی استخدام شده‌اند که از نظر صلاحیت‌های حرفه‌ای و سلامت جسمی و روانی، سنجیده و گزینش شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار