مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان:

جشن عاطفه‌ها در کردستان با حمایت خیرین برگزار شد

سنندج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها با حضور خیرین نیکوکار و با همکاری آموزش و پرورش، وزارت کشور، سازمان دانش‌آموزی و صدا و سیما در استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

رضا طوسی در گفت‌وگو با پانا در حاشیه جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: «نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها را به منظور تأمین نیازهای دانش‌آموزان تحت پوشش برگزار می‌کند. این جشن با همکاری آموزش و پرورش، وزارت کشور، سازمان دانش‌آموزی و صدا و سیما اجرا می‌شود.»

وی ادامه داد: «شعار امسال «مشق همدل» است و در استان کردستان، ۲۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش داریم. با کمک خیرین نیکوکار و مردم شریف استان کردستان، خوشبختانه توانستیم لوازم‌التحریر و ابزار مورد نیاز تمام دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد را تهیه کنیم که ان‌شاءالله ظرف یکی - دو روز آینده به خانواده‌ها تحویل داده خواهد شد.»

طوسی گفت: «امروز در سراسر استان کردستان در میادین اصلی شهرهای تابعه، پایگاه‌های کمک‌مندانه برپا شده و روز جمعه، ۳۰ شهریور در تمام مصلاهای برگزاری نماز جمعه، پایگاه‌های ما فعال خواهند بود و نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین سایر نیازها از جمله کیف، کفش و پوشاک دانش‌آموزان اقدام خواهیم کرد.»

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خاطرنشان کرد: «سال گذشته ۱۲۰ پایگاه در ادارات اجرایی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها و میادین اصلی سطح شهر برپا بود و امسال تعداد پایگاه‌ها به ۱۲۵ افزایش یافته است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امیدواریم بتوانیم نیازهای دانش‌آموزان را به خوبی مرتفع کنیم.»

وی از مردم شریف و نیکوکار استان کردستان تقدیر و تشکر ویژه‌ای به‌عمل آورد و گفت: «همکاری و پشتیبانی شما از ولی‌نعمتان تحت پوشش کمیته امداد بسیار ارزشمند است و امیدواریم این همدلی ادامه یابد.»

حجم فایل ویدیویی : ۵۹.۷۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۲۷ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی، دانش‌آموز: امیرمحمد باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار