نکونام:

الغرافه از بهترین تیم‌های آسیاست؛ اما ما هم استقلال هستیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال الغرافه را از بهترین تیم‌های آسیا برشمرد و گفت: اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم.

کد مطلب: ۱۵۰۱۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
الغرافه از بهترین تیم‌های آسیاست؛ اما ما هم استقلال هستیم

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست قبل از بازی با تیم فوتبال الغرافه نخست با تشکر از حمایت پیشکسوتان و هواداران استقلال از وی با تاکید بر اینکه برای من فقط استقلال مهم است گفت: همه توانم را برای موفقیت استقلال می‌گذارم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه شیطنت‌های رقیب باعث شد تا هواداران استقلال فریب بخورند، تصریح کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد تا استقلال در لیگ نخبگان آسیا بتواند نتایج خوبی کسب کند. 

نکونام حضور در لیگ نخبگان آسیا را نتیجه تلاش‌ها و زحمات انجام شده در فصل گذشته لیگ برتر دانست و با بیان اینکه بهترین تیم‌ها در این پیکارها حضور دارند،  اضافه کرد: استقلال همیشه بهترین بوده و بازیکنان ما سال گذشته زحمت کشیدند تا به این اتفاق مهم دست پیدا کردند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال به حضور بهترین بازیکن‌های اروپایی در تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا اشاره کرد و افزود: استقلال کار سختی در این رقابت‌ها پیش رو دارد ما سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین نمایش را ارائه دهیم. 

نکونام تیم فوتبال الغرافه را یکی از بهترین تیم‌های آسیا برشمرد و گفت: اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم با واقعیت جلو می‌رویم و با بازی‌هایی که از تیم حریف دیدیم تیم الغرافه دو سه بازیکن خارجی و اروپایی دارد که ملیت قطری دارند و تمام آنها با کیفیت هستند و تنها قطری‌ها برای موفقیت در این مسابقات بر روی چنین بازیکنانی حساب باز کردند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه استقلال در سه دیدار گذشته لیگ بیست و چهارم فوتبال کشور میهمان بوده است در نگاهی به میزبانی ورزشگاه شهر قدس از لیگ نخبگان آسیا،  تصریح کرد: سال گذشته استقلال در ورزشگاه آزادی با وجود هواداران از قدرت خاصی برخوردار بود اما امسال به دلیل شرایط بازسازی ورزشگاه آزادی این شرایط بر استقلال مهیا نیست و امیدواریم در ادامه راه در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چون هواداران نیرو و قوت اصلی ما هستند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اعمال تغییرات سیستمی و تاکتیکی در استقلال بر خلاف لیگ بیست و سوم فوتبال کشور،  اضافه کرد: برای هماهنگی بیشتر بازیکنان نیاز به زمان داریم اما ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و در فوتبال دنیا اینگونه است که در لحظه و ثانیه نتیجه عوض می‌شود. 

نکونام بیان کرد: امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بتوانیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار