سردار حق‌طلب:

زنجان از افتخارات و حماسه‌آفرینان 8 سال دفاع مقدس است

حادثه تروریستی شیراز، زخم‌خوردن دشمن از پیشرفت ایران اسلامی را نشان داد

زنجان (پانا) - فرمانده حفاظت سپاه هسته‌ای کشور گفت استان زنجان همانطور که پایتخت شور و شعور حسینی است و جان‌فدایی‌ها و افتخارات زیادی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به دست آورده در دوران دفاع مقدس نیز افتخار مردم خود و کشور بود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
زنجان از افتخارات و حماسه‌آفرینان 8 سال دفاع مقدس است

سردار احمد حق‌طلب، امروز در مراسم یادبود 3535 شهید استان زنجان که به مناسبت سالگرد کنگره ملی شهدای این استان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی تصاویر شور و شوق مردم زنجان در روزهای تاسوعا و عاشورا را در قاب شبکه‌های صدا و سیما می‌بینیم به خود می‌بالیم.

وی افزود: با دیدن این صحنه‌ها مردم بابصیرت زنجان را تحسین می‌کنیم که همیشه در میدان حاضر هستند و این زنجان است که در عرصه‌های مختلف حماسه‌آفرینی کرده است.

حق‌طلب خاطرنشان کرد: از مثال‌های این حماسه‌آفرینی‌ها می‌توان به شهید دکتر مجید شهریاری و غواصان دریادل 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد.

فرمانده حفاظت سپاه هسته‌ای کشور با ابراز اندوه از حادثه ناگوار عصر دیروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و زخمی شدن و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان گفت: متاسفانه حرکت دیروز در شیراز بسیار ناراحت‌کننده بود و جا دارد تسلیت عرض کنیم خدمت خانواده‌هایی که داغ دیده هستند.

وی تصریح کرد: البته فراموش نکنیم که این حرکات، نشان‌دهنده این است که دشمن از ما زخم خورده و سعی دارد از هر طریقی لطمه و آسیبی به ایران عزیزمان برساند.

حق‌طلب ابراز کرد: باید مراقب بود تا اخبار کذب و دروغین بر روی ما تاثیر نگذارد زیرا که دیگر امروز مانند قبل نیست و باید خود را به روشنگری مجهز کنیم و اجازه ندهیم دشمن با فریب‌های رسانه‌ای، ما را بازیچه خود کرده و جوانان این مرز بوم را نسبت به کشور و انقلاب اسلامی بدبین کند.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدی حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار