مدیرآموزش و پرورش منطقه کهریزک :

متولیان فرهنگی باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه دارند

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، بر ضرورت زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جان و دل جوانان و نوجوانان توسط متولیان فرهنگی تاکید کرد و بهترین راه را برگزاری یادواره شهدا دانست تا یاد شهیدان والامقام این مرز و بوم زنده نگه داشته شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
متولیان فرهنگی باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه دارند

علی اصفهانی، مدیرآموزش وپرورش منطقه کهریزک در افتتاحیه مسابقات فوتسال یادواره شهدای هنرستان شهید گلشنی در جمع دانش آموزان شرکت کننده، اظهار کرد: امروز به خاطر خون شهیدان گلگون کفن است که همه ما در سایه امنیت زندگی می کنیم. این شهیدان، از جنس شما دانش آموزانی بودند که از همین مدرسه (هنرستان شهید گلشنی) و از پشت میزهای درس به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و به جبهه حق علیه باطل شتافتند، وظیفه ما این است که با برگزاری چنین یادواره‌هایی خاطره آنها را زنده نگه داریم .

اصفهانی به اهمیت و نقش ورزش بر روی جسم و روحیه دانش آموز تاکید کرد و افزود: شما دانش آموزان عزیز سعی کنید با ورزش منظم ذهن، روح و روان خود را صیقل دهید، چون ورزش انسان را در مواجه با مشکلات زندگی توانمندتر می‌کند .

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک در پایان اظهار کرد: با ورزش، حس خوش بینی و نگاه مثبت به زندگی پرورش می‌یابد و انسان می‌تواند بسیاری از مسائل اجتماعی، معنوی و روحی و روانی خود را به خوبی با ورزش سامان دهد.

خبرنگار: علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار