جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

شهدای همیشه سرافراز استان زنجان نام نیک آفریدند

زنجان (پانا) – جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت شهدای همیشه سرافراز استان، نام نیک آفریدند و یکی از افتخارات استان شهید علم و هسته‌ای کشور، شهید مجید شهریاری است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شهدای همیشه سرافراز استان زنجان نام نیک آفریدند

سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم یادبود 3535 شهید استان زنجان که به مناسبت سالگرد کنگره ملی شهدای این استان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم و یادواره‌ها باید سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته خاطرنشان کرد: ایشان در آن دیدار فرمودند که شهرها به نام شهدا باید مزین شود.

سردار طهماسبی با بیان اینکه زنجان در طول تاریخ، یک مرکز برجسته و پُرافتخار بوده است، افزود: پایتخت شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریادل و دیار خط‌شکنان از افتخارات استان زنجان است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: شهدای همیشه سرافرازان استان، نام نیک آفریدند و یکی از افتخارات استان ما شهید علم و هسته‌ای کشور، شهید مجید شهریاری است.

وی با اشاره به برخی اقدامات بسیج در استان گفت: امروز نزدیک به ۱۰۰ روستا در استان آبرسانی می‌شود و و مراکز درمانی در تعدادی از روستاها ساخته شده است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بالغ بر 25 هزار جلد کتاب در مورد یادواره شهیدان به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم یادواره در محلۀ شهیدان، اهدای کتاب به پایگاه‌های بسیج ، روایتگری در فضای مجازی و فضای حقیقی، بازنشر و تولید محتوای مناسب با موضوع دفاع مقدس نیز بخش دیگری از عملکردهای بسیج بوده است.

دانش‌آموز خبرنگار: علی حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار