بیانیه دانش آموز خبرنگار پانای ناحیه ۱ اصفهان:

شکست رژیم جعلی صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد

فکر نکنید می‌توانید با کشتن خبرنگارانی که در غزه راوی جنایت شما هستند ، جهان را از ظلم خود آگاه نکنید

اصفهان(پانا)_خبرنگار پانای ناحیه ۱ اصفهان گفت ما خبرنگاران پانا ناحیه یک اصفهان به رژیم صهیونیستی می‌گوییمگ که ما به جای آنان روایتگر ظلم و ستم شما خواهیم بود ، شما مهمان ما را در خاک ما به شهادت رساندید و باید بدانید ما از خون خواهی این شهید بزرگوار هرگز دست نخواهیم کشید.

کد مطلب: ۱۴۹۱۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون

ترور اسماعیل عبدالسلام هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، یکی از شجاعان اسلام در برابر ظلم صهونیست‌ها، مجاهد برجسته‌ی فلسطین به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ملت صبور و شکست‌ناپذیر فلسطین و رهبران و مجاهدان جبهه مقاوت را تبریک و تسلیت می‌گوییم.

بار دیگر دست پلید و تجاوز کار دشمن به خون یکی از پاک‌ترین و شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته گشت و درخت تنومند اسلام بار دیگر آبیاری شد. انتظار شهادت اسماعیل هنیه که با سالها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود عاشقانه مقاومت نمود و حتی کسان نزدیک خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد، بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش طعم شیرین شهادت را چشید.

یقینا شکست رژیم جعلی صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد ؛ ما به شما قول می دهیم که خون شهید اسماعیل هنیه بیش از بیش باعث مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد شد.

فکر نکنید شما می‌توانید با کشتن خبرنگارانی که در غزه راوی جنایت شما هستند ، جهان را از ظلم خود آگاه نکنید مانند شهادت همان دو خبرنگار الجزایر در بمباران منطقه مجاور منزل شهید اسماعیل هنیهم و ماخبرنگاران پانا ناحیه یک اصفهان به شما می‌گوییم که ما به جای آنان روایتگر ظلم و ستم شما خواهیم بود ، شما مهمان ما را در خاک ما به شهادت رساندید و باید بدانید ما از خون خواهی این شهید بزرگوار هرگز دست نخواهیم کشید حتی به قیمت شهادت !

ما خبرنگاران پانا ناحیه یک اصفهان به شما رژیم غاصب صهیونیست می گوییم ، کل ملت ایران و حتی جهان با کشتن شهید اسماعیل هنیه بیدار تر شد و ما به شما هشدار می دهیم که منتظر پاسخ سخت ایران باشید....

داغدار قاسم بودیم

خبر آمد ابراهیم رفت

داغدار ابراهیم و قاسم بودیم

خبر آمد اسماعیل رفت

تنها خبر خوب زمانه این است

که اسرائیل رفت ....

 

 

خبرنگار : ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار