اجتماع مواکب اربعین حسینی فرهنگیان خوزستان در اهواز

اهواز (پانا) - عبدالله حبیبی، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه کارگروه گروه اربعین، از برپایی بزرگ مواکب اربعین حسینی فرهنگیان خوزستان در ۲۵ مرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع  مواکب اربعین حسینی  فرهنگیان خوزستان در اهواز

 عبدالله حبیبی در جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به اجتماع بزرگ مواکب اربعین  حسینی  فرهنگیان خوزستان اظهار  کرد؛ برای نخستین بار  اجتماع پرشور و خودجوش مواکب اربعین حسینی فرهنگیان خوزستان روز  پنجشنبه ۲۵ مردادماه در جاده ساحلی اهواز جنب کتابخانه مرکزی با حضور بیش از ۵۰موکب برگزار خواهد شد.

 

وی  همچنین با اشاره به اینکه باید دانش‌آموزان محور فعالیت ستاد اربعین باشند افزود؛ اربعین امام حسین(ع) به عنوان یک مسیر نورانی در رشد دانش آموزان و به عنوان یک موقعیت تربیتی، مورد تأکید ما در آموزش و پرورش است و دانش آموزان باید محور فعالیت ستاداربعین باشند.

حبیبی در پایان با اشاره به موکب های فرهنگیان و دانش آموزان در مرز های شلمچه و چذابه گفت؛ با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش خوزستان آماده میزبانی از زوار اربعین حسینی خواهیم بود و ۱۸ منطقه با مشارکت بیش از ۱۰۰ مدرسه آماده خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی  می باشند.

عکاس : پانا خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار