سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری دور‌ه آموزشی نماز، ویژه مدارس غیر دولتی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در شهریور

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پروش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری دور‌ه آموزشی نماز ویژه مدارس غیر دولتی این استان در تاریخ هفتم و هشتم شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دور‌ه آموزشی نماز، ویژه مدارس غیر دولتی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در شهریور

محمد جمالی در جلسه شورای عالی نماز با موضوع برگزاری دوره‌های آموزشی نماز ویژه مدارس غیردولتی، با آرزوی قبولی عزاداری امام حسین ( ع) و یاران با وفایش، گفت: نماز نه یک وظیفه قانونی، بلکه شرعی و دینی است که باید با خلوص قلبی اقامه شود.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان امروز، آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و تربیت قرآنی و معنوی موجب آرامش و نشاط مومنانه جامعه خواهد بود.

جمالی با بیان اینکه این دوره به صورت قطبی در سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در تاریخ هفتم و هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در ترویج فرهنگ نماز دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در این جلسه نیز ضمن تسلیت و قبولی عزاداری‌های حسینی (ع) و تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش استان برای پیگیری مستمر جهت اجرای دوره های آموزشی اقامه نماز در سطح مدارس غیر دولتی استان، گفت: اجرای دوره های آموزشی برای مدیران، معلمان و ائمه جماعات، یکی از بهترین سرمایه گذاری‌های فرهنگی و اعتقادی در سطح جامعه است.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی، افزود: دوره‌های آموزشی شامل، دوره آموزشی شیوه‌های فرهنگ‌سازی نماز در مدارس ویژه مدیران مدارس، شیوه های جذب دانش‌آموزان دختر و پسر نو ملکف به نماز ویژه معلمان پایه سوم ابتدایی و دبیران متوسطه اول پسران و همچنین دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات روحانی مدارس خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت برپایی و باشکوه برگزار کردن نماز در مدارس، گفت: این امر، علاوه بر ایجاد احساس معنویت و خلوص در میان دانش‌آموزان، اتحاد و یک‌دلی را نیز گسترش داده و سبب پیشگیری دانش آموزان از ابتلا به رذایل اخلاقی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار