قدردانی دانش‌آموزان سما شیروان از دلاورمردان نیروی انتظامی

شیروان (پانا) - به‌مناسبت هفته ‌گرامیداشت نیروی انتظامی، آیین تجلیل از دلاورمردان مخلص عرصه امنیت و انضباط توسط دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه سما شیروان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و فرهنگی ‌سما برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی دانش‌آموزان سما شیروان از دلاورمردان نیروی انتظامی

‌سرپرست اداره کل امور مدارس سما شیروان در این آیین با تشکر از خدمات ارزشمند پرسنل فرماندهی انتظامی گفت: مقوله امنیت آنچنان ارزشمند است که در آموزه‌های دینی ما نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

ابراهیم رئوفی خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی نیروهای جان بر کف نظامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نبود، چگونه می‌توانستیم امروز با سربلندی در برابر استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا بایستیم.

‌فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز در این آیین خطاب به دانش‌آموزان گفت: پلیس در طول همه‌سال به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به مردم و امنیت‌آفرینی در سطح شهر و جامعه بوده و می‌توان به‌درستی ادعا کرد که قشر عظیمی از جامعه از نعمت حضور پلیس و امنیت مطلوبی که برقرار شده است، بهره‌مند شده‌اند.

سرهنگ مجید یگانه‌پور افزود: امروز مجموعه کارکنان انتظامی شیروان با عزمی راسخ‌تر از همیشه آماده‌اند تا آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم کنند و با تمام توان در مقابل مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی ایستاده و به معنای واقعی کلمه خدمتگزار شهروندان باشند.

‌دانش‌آموزان دبستان دخترانه و پسرانه سما شیروان نیز با حضور در پاسگاه کلانتری شیروان‌ با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کردند‌.

خبرنگار : سمانه پور غلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار